اخبار روز سینما

وقتی عمو پورنگ تیپ لاکچری میزند!/عکس باشگاهی عمو پورنگ لو رفت!/عکس

چند وقت پیش عمو پورنگ عکسی از خودش با ماشین گران قیمتش منتشر کرد.

به گزارش پی ام آپ، عکسی قدیمی از عمو پورنگ با خودروی لوکسش در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های متعددی را از سوی کاربران و صفحات اینستاگرام در پی داشت.

عکس/ عمو پورنگ ورزش سخت جدیدش را معرفی کرد! 17 اسفند 1401-00:39 0 192 خواندن این مقاله 1 دقیقه طول می کشد! عمو پورنگ ورزش سخت جدیدش را معرفی کرد! عمو پورنگ (داریوش فازیایی) با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش از ورزش سخت جدید خود رونمایی کرد. صبح عمو پورنگ که از تابستان سال گذشته در تلویزیون حضور نداشت و گلایه هایی مبنی بر اخراجش از صداوسیما مطرح شده بود، به فعالیت های دیگری پرداخته است. او علاوه بر انجام امور خیریه و تلاش برای شادی بخشی از کودکان و نوجوانان، ورزش را نیز جدی می گیرد. اما او به تازگی ورزش عجیب خود را در 49 سالگی فاش کرده است. کسب درامد ساعتی 42 هزار تومان بدون سرمایه گذاری! کسب درامد ساعتی 42 هزار تومان بدون سرمایه گذاری! مشاهده آگهی yektanet-logo-sign در این تصویر نشان می دهد که بدنسازی می کند اما با وزنه های سبک تمرین می کند.

منبع: بهترین ها

عکس جالب داریوش فرضیایی در حین تمرین.

عمو پورنگ که از تابستان سال گذشته دیگر در تلویزیون حضور ندارد و ادعاهایی در مورد کنار گذاشته شدن اش از سوی صداوسیما مطرح شده، به فعالیت های دیگری روی آورده است.

او علاوه بر کارهای خیرخواهانه و تلاش برای شادی کودکان و نوجوانان خاص، ورزش را نیز به شکل جدی دنبال می کند.

اما به تازگی از ورزش عجیب و غریب اش در 49 سالگی رونمایی کرده است.

او در این تصویر نشان می دهد که مشغول ورزش بدنسازی است، اما با وزنه های سبک تمرین می کند.

عمو پورنگ ورزش سخت جدیدش را معرفی کرد!

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا