اخبار روز سینما

وقتی سپهر حیدری با آپارتمان سوپر لاکچری خود در برج خلیفه دبی پز می دهد!/عکس

سپهر حیدری، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یادداشتی قابل توجه در صفحه اینستاگرام خود، زندگی مجلل خود را برای کاربران مجازی فاش کرد.

اغلب کاربران فضای مجازی سپهر حیدری پیشکسوت فوتبال را به عنوان یک چهره پرحاشیه و خبرساز در کنار همسر اینفلوئنسرش آرام جوینده می شناسند.

اما مدتی است که این ستاره قدیمی با فعالیت های جنجالی حمایتی خود از تیم پرسپولیس و حمله به سایر باشگاه ها در مقابل هواداران تیم های لیگ برتری قرار می گیرد.

او البته در روزهای اخیر حتی به کادر فنی باشگاه محبوبش پرسپولیس هم رحم نکرده است.

چرا که با انتقادات تند خود از رضا درویش، مدیرعامل سرخ پوشان، وی را به کم کاری متهم کرده است.

در همین خصوص کاپیتان پیشین پرسپولیس در اقدامی عجیب با انتشار تصویری از نمای آپارتمان لاکچری‌اش در دبی یادداشت معناداری را خطاب به دنبال کنندگان‌اش نوشته است.

سپهر حیدری که به همراه خانواده اش در یکی از آپارتمان های مجلل برج خلیفه امارات متحده عربی زندگی می کند، در این مطلب نوشت:

وقتی از صمیم قلب چیزی را از خدا می‌خواهی، هیچ بنده‌ای نمی‌تواند راه تو را بر روی آرزوی تو ببندد، زیرا خداوند آن را به تو می‌دهد نه اینکه مانع آن شود.

وقتی سپهر حیدری با آپارتمان سوپر لاکچری خود در برج خلیفه دبی پز می دهد!/عکس

سپهر حیدری: عیسی آل کثیر را به پرسپولیس برگردانید

از گزارش پی ام‌آپ، به نظر می رسد محدودیت های ماجرای عجیب جدایی عیسی آل کثیر از تیم سابقش پرسپولیس و پیوستن به سپاهان همچنان بی پایان است.

این مهاجم با کیفیت یکی از بازیکنان لیگ برتری است که به دلیل قوانین جدید سقف بودجه هنوز قراردادش را با سپاهان ثبت نکرده است.

همین دلایل او را از بازی در سپاهان اصفهان باز داشته و اخبار ضد و نقیضی از بازگشت او به باشگاه داغ پایتخت در رسانه ها منتشر شده است.

اگرچه یحیی گل محمدی هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است، اما صحبت های رضا درویش نشان می دهد که او برای جذب آل کثیر آمادگی کامل دارد.

در همین راستا سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس با انتشار یادداشتی عجیب در اینستاگرامش از آل کثیر خواست بار دیگر به تیم سابقش بازگردد.

باید دید درخواست جنجالی حیدری برای بازگشت آل کثیر تنها یک تصمیم احساسی است یا از اتفاقات پشت صحنه این خبر مطلع است.

برگفته از رسانه پی ام آپلود

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا