اخبار روز

۵۴۰۰ زخمی صهیونیست/ حال ۴۰ نفر وخیم است

 

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با اعلام اینکه شمار مجروحان صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی به 5400 نفر رسید، گفت: 278 نفر از آنها همچنان تحت مداوا هستند و حال 40 نفر از آنها وخیم است.

همزمان، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که اقتصاد این رژیم روزانه 300 تا 400 میلیون دلار در جریان عملیات طوفان الاقصی و جنگ با غزه متحمل ضرر می شود.

لغو ده ها پرواز، کاهش ارزش سهام شرکت ها در بورس، لغو رزرو هتل و تعلیق گردشگری از جمله عواملی است که به اقتصاد رژیم صهیونیستی آسیب وارد کرده که اقتصاد این رژیم به آن بستگی دارد.

توقف فروش تسلیحات و بسته شدن میدان گازی «تامار» در دریای مدیترانه به دلیل ترس از حملات موشکی گروه های مقاومت از دیگر عوامل افزایش خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی در این جنگ است.

رژیم صهیونیستی در حالی به افزایش تعداد مجروحان خود در جنگ غزه اشاره کرد که رسانه های صهیونیستی از بحران بی سابقه اختلالات روحی و روانی در سرزمین های اشغالی و درخواست وزارت بهداشت این رژیم برای جذب متخصص مغز و اعصاب خبر دادند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» از فراخوان وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای جذب گسترده متخصصان مغز و اعصاب و «روانشناس» برای مقابله با بحران بی‌سابقه شیوع بیماری‌های روانی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و نوشت: از همان ابتدا. در طول جنگ (عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی)، هزاران داوطلب برای درمان اسرائیلی‌ها به مراکز بهداشتی و درمانی اعزام شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در مواجهه با فرار پزشکان از خدمت در مناطق جنگی و مخفی شدن در پناهگاه ها، از فراخوان دانشجویان پزشکی و پرستاری برای انجام خدمت سربازی خبر داد.

پیش از این و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با صدور فراخوان دیگری از تمامی پزشکان در تمامی تخصص ها خواست تا در صدور گواهی فوت با این وزارتخانه همکاری کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا