اخبار روز سینما

بهترین شبکه های سرگرمی خانگی برای نمایش های “پدرخوانده”، “زودیاک” !!

پس از پایان ایام عزاداری دهه اول محرم، راننده شبکه خانگی به حالت عادی بازگشت؛ در حال حاضر هر روز هفته یک تا سه اثر منتشر می شود که در این میان نمایش های واقعیت و مسابقه بیشتر از آثار نمایشی خودنمایی می کنند.

به گزارش پی ام آپ، با پایان یافتن ایام سوگواری دهه اول محرم، پخش سریال ها و بازی های متوقف شده از سر گرفته شد و نمایش های رئالیتی «شب های مافیا/ زودیاک» و «پدرخوانده 2» نیز پخش شدند. به عنوان محصولات جدید منتشر شد. با انتشار این دو ریلیتی شو، تراز در مجری هفتگی شبکه خانگی برای این آثار سنگین شد.

نمایش بازی «تی ان تی» یکی از برنامه های پرمخاطب فیلمو است که دوشنبه ها پخش می شود.

سریال فانتزی-کودکانه شنبه هاپیکولو به کارگردانی علی احمدی به صورت اختصاصی توسط فیلمو منتشر می شود. تاکنون شش قسمت از این سریال منتشر شده است. سریال کمدی در این روزمالیبه کارگردانی عباس خواجه وند از پلتفرم «فیلم ناب» نیز پخش می شود. نصیرین مقانلو، علیرضا خمسه، بهرنگ علوی، علیرام نورایی و… آنها در این سریال بازی می کنند.

یکشنبه ها در درایور شبکه خانگی را می توان به عنوان واقعیت نشان می دهد. در این روز، دو ریلیتی شو انحصاری در دو پلتفرم مختلف پخش می شود. “در برابر به کارگردانی سعید ابوطالب توسط تماشاخونه به صورت رایگان ارائه می شود. تاکنون چهار قسمت از این اثر منتشر شده است. فیلمو نیز یک سری جدید از یکشنبه هفته گذشته است شب های اوباش وارد راننده هفتگی خود شد. فصل جدید این واقعیت با تغییراتی در دکوراسیون و قوانین بازی با حضور محمد بحرانی به عنوان کارگردان به سرپرستی محمدرضا رضائیان تولید شده است.

مجموعه داستانی دوشنبه عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیل زاده از پلتفرم «نماوا» پخش می شود. تاکنون 6 قسمت از این سریال پخش شده است که نتوانسته آنطور که باید مخاطب را جذب کند. در این روز نمایش بازی تی شرت روی تی شرت ترانه ای با اجرای و رهبری حامد انگعی توسط «فیلیمو» ارائه می شود.

در جدول پخش فقط یک سریال برای پخش در روزهای سه شنبه در نظر گرفته شده بود که آن سریال کودک و فانتزی است.فوفو، مسافر کامادواین سریال فانتزی را فیلمبرداری بر عهده دارد.

چهارشنبه ها یکی از شلوغ ترین روزها برای رانندگان شبکه خانگی است. سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی این هفته از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. این مجموعه سرگرمی به صورت مشترک توسط دو پلتفرم فیلیمو و نماوا و در نهایت نمایش بازی صدای شماهمچنین به صورت انحصاری از طریق «فیلیمو» عرضه می شود.

بهترین شبکه های سرگرمی خانگی برای نمایش های "پدرخوانده"، "زودیاک" !!
فیلم نت با پخش فصل دوم «پدرخوانده» پنجشنبه ها را بسیار داغ کرده است.

پنجشنبه ها مانند چهارشنبه ها روزهای شلوغی هستند. در این روز سه محتوا توسط سه پلتفرم ارائه می شود. سریال کمدی چند فنر داری؟ این اثر به کارگردانی سروش صحت به طور مشترک توسط نماوا و فیلمو منتشر می شود. پلتفرم تماشای سریال.پدر گواردیولاآثار سعید نعمت الله. همچنین پنج شنبه ها فصل دوم رئالیتی شو «پدر خوانده» توسط فیلم نت بازی می شود.

جمعه ها به پخش سریال اختصاص دارد.عزت را از دست داد با اجرای سجاد پهلوان زاده. فیلمو این مجموعه را به صورت اختصاصی ارائه می کند. این سریال در 9 قسمت آماده پخش است که تاکنون 5 قسمت آن پخش شده است. این سریال قرار بود از جمعه گذشته شروع شود. «شبکه مخفی زنان» برای از سرگیری پخش پس از 6 ماه که فعلا منتفی است.

«حادثه کار 2» به کارگردانی محمدحسین مهدویان. هفت سریال هایی به کارگردانی کیارش اسدی زاده به زودی وارد مجری هفتگی شبکه خانگی می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا