اخبار روز

در شمال پایتخت، هیچ خانه‌ای خرید و فروش نمیشود!/ جدول قیمت

به گفته پی ام آپ؛ وضعیت خرید و فروش ملک در محله زعفرانیه، که در شمال تهران و شمیرانات قرار دارد، در حال حاضر حدود ۳ الی ۴ ماه است که رکود دارد. با این حال، به گفته یک مشاور املاک، تقاضا در بازار رهن و اجاره ملک وجود دارد.

این محله از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک همسایگی دارد و در منطقه ۱ تهران قرار دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در زعفرانیه با اشاره به افزایش قیمت مسکن، گفته است که متوسط قیمت رهن و اجاره ملک در این منطقه در حال افزایش است. در سال گذشته، برای رهن واحدی با مساحت ۱۲۵ متر، ۵ سال ساخت و به همراه تمامی امکانات و مشترکات، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهیانه آن ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. اما در سال جاری، این مبلغ به ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن و ۶۵ میلیون تومان برای اجاره ماهیانه افزایش یافته است.

در محله زعفرانیه، واحدهای مختلفی به فروش و اجاره گذاشته شده‌اند که جزئیات آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

– یک واحد با ۱۱۵ متر مربع زیربنا و ۱۷ سال ساخت با استخر، سونا و جکوزی، با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۴۳ میلیون تومان اجاره ماهیانه.

– یک واحد با ۲۷۰ متر مربع زیربنا و ۶ سال ساخت با امکانات کامل شامل سالن ورزش، زمین تنیس و سالن بیلیارد، با قیمت ۴ میلیارد تومان رهن و ۱۰۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه.

– یک آپارتمان ۱۵۰ متری و ۵ سال ساخت با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهیانه.

حقیقتا، تصمیم گیری برای انتخاب یک واحد مسکونی مناسب می‌تواند گاهی چالش برانگیز باشد. اما با جمع‌آوری جزئیات و مقایسه واحدهای مختلف، بخشی از شک برطرف خواهد شد.

در شمال پایتخت، هیچ خانه‌ای خرید و فروش نمیشود!/ جدول قیمت

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا