اخبار روز

وزیر اقتصاد به مدیران متخلف بانکی پایان داد


به گزارش پی ام آپ، سید احسن خاندوزی امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیران ادارات این وزارتخانه اقتصاد که در استان آذربایجان شرقی مدیران مؤسسات زیرمجموعه را هدف گرفته است وزارت وی در استان ها با یادآوری اینکه این واحدها نقطه ارتباط با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در استان ها هستند، گفت: آنچه در حوزه اختیارات است و می توان نقش متفاوتی در استان ایفا کرد، مواردی است که به قانون گذار. شما و شما می توانید استفاده کنید.

وی با اشاره به ابلاغیه وزارت اقتصاد و رئیس جمهور و تخلفاتی که بعضاً به بازرسی این وزارتخانه اعلام می شود، گفت: به عنوان مثال در خصوص اعتبارسنجی اعتبارات خرد تکلیف مشخص است اما گاهی گزارش می شود که وجود دارد. موارد بسیاری در استان ها بر خلاف این است. مقررات این یک واقعیت است که او به بی توجهی همکارانش در شبکه بانکی که چهره شبکه بانکی است برمی گردد. دولت تحریف می کند و این قابل قبول نیست.

وزیر اقتصاد گفت: قائم مقام همچنین وزارت بانک، بیمه و بنگاه های دولتی درخواست کرد تا زمانی که مردم این شرایط را رعایت کرده و می توانند از این مجموعه مصوبات استفاده کنند، شبکه بانکی نباید تعلل کند و صاحب شعبه متخلف را برکنار کند زیرا این ابلاغیه را باطل می کند و مصوبات

وی ادامه داد: در همه این موارد برای اینکه آقایان نگویند بر عهده ملایطاق و اعضاست. هيئت مدیره ما بانک را مجبور می کنیم در مورد آن اقدام کند.

وزیر اقتصاد گفت: موضوع دیگری که شکایات متعددی در مورد آن وجود دارد بحث ابطال 6 درصد است که باید در سطح شعبه بدون نیاز به خرید کارمزد انجام شود تا زمانی که تولیدکننده اصل و سود و اصل و سود را برگرداند. بانک از جریمه 6 درصدی چشم پوشی می کند.

خاندوزی یادآور شد: مصداق سوم بحث اقاله است و شما آقایان وظیفه دارید اجرا و عدم اجرا و در جلسه آن را بررسی و نظارت کنید. شورای اداری به استان اطلاع رسانی کنید و اجتهاد نکنید زیرا در مقام اجرای آنچه هست و در هیات مدیره بانک تصمیم گرفته شده و درخواست دولت و وزارت اقتصاد است.

وی تصریح کرد: انتظار می رود این موارد در سطوح و لایه های اجرایی به بهترین نحو پیگیری شود، لطفا در حد توان کمک کنید تا بتوانیم مشکل سیاست های کنترلی را حل کنیم. نقدینگی و اصلاح ترازنامه بانک ها با آن مواجه است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا