اخبار روز سینما

وزیر ارشاد: ​​هیچ گروهی را به خاطر تجاوز به یک فرد در تنگنا قرار نمی دهیم

محمدمهدی اسماعیلی گفت: اخیرا در وزارت فرهنگ مجوز داده ایم که بازیگرانی در حال حاضر محدودیت دارند اما مجوزها را داده ایم و این اتفاق چند روز پیش افتاد.

وی در خصوص اینکه سازندگان فیلم ها و سریال های خانگی اعلام کرده اند که در برخی از تولیداتشان که تاکنون پخش نشده، تعدادی از بازیگران ممنوع الخروج هستند که تکلیف کار و سرمایه آنها چه می شود، گفت: اعلام کرده ایم که وجود خواهد داشت. سریال نباشه به دلیل تخلف شخص لغو می شود مشکلی ایجاد نمی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مثلاً من در مهرماه کاری انجام دادم و محدودیت هایی داشتم، 6 ماه قبل از آن کار تولید را انجام دادم، البته این ربطی به آن ندارد. اما اگر فردی محدودیت هایی داشت و بعد برای کار هنری رفت، این بحث جداست، تهیه کننده و کارگردان باید به این موضوع احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ما در وزارت فرهنگ اخیرا برای بازیگرانی که محدودیت دارند مجوز صادر کرده‌ایم، اما مجوزها را صادر کرده‌ایم و این اتفاق چند روز پیش افتاد.

اسماعیلی تاکید کرد: هدف ما اصلاح رفتار فرهنگی مهمی بود که در دوره جدید دولت پیش از این در کشور وجود داشت، بنابراین بسته به تخلف، تمام فیلم هایی که آماده پخش بودند و به هر دلیلی دچار مشکل بودند را حذف کردیم. اما این بدان معنا نیست که اگر فردی محدودیت دارد با علم به آن محدودیت کار هنری انجام دهد، این بحث جداست و در این موارد تقصیر بر عهده خود تهیه کننده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا