اخبار روز

ورود بانوان به استادیوم های فوتبال تصویب شد

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر قانون سقف قراردادها ابلاغ نمی شد، لیگ ورشکست می شد. به گزارش تاج، شورای امنیت ملی با ورود زنان به ورزشگاه ها موافقت کرده و کارگروهی برای تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن تعیین شده است.

مهدی تاج درباره امضای قرارداد همکاری با عراق گفت: با عراق قراردادی امضا کرده ایم که به نفع ماست و اردوهای بیشتری را در آنجا انجام خواهیم داد. در کرمانشاه و خوزستان نیز حضور دارند. علاوه بر این، ما در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبال آسیا هستیم.

تاج درباره باشگاه های فوتبال توضیح داد: سقف بودجه قراردادها را مشخص می کنیم. اگر نمی شد این کار را کرد باید سال آینده اعلام ورشکستگی می کردیم و می گفتیم همه باشگاه ها ضرر می کنند اما ما دنبال ساماندهی هستیم.

وی با ارزیابی راه اندازی شبکه ویژه ورزش بانوان در زیرمجموعه ورزش رادیو، درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: آنها را وارد بانوان می کنیم. خوشبختانه شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم گیری در مورد نحوه اجرای آن را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو نهاد اطلاع رسانی در حال برنامه ریزی برای جذب بانوان هستند.

تاج افزود: آمدن یا نیامدن او دیگر مشکلی ندارد. بانوان در ورزشگاه های مناسبی چون گل گهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز حضور خواهند داشت. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

همچنین سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی تولد این شبکه و عید سعید قربان را تبریک گفت.

وی در ویژه برنامه «25 دقیقه» به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد افتتاح رادیو دیپورتیوا به بیان خاطرات شیرین خود در دوران همکاری با این شبکه پرداخت و از زحمات و تلاش همه دست اندرکاران این شبکه تشکر کرد. افراد درگیر در این شبکه رادیویی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا