اخبار روز

ورزشگاه جدید تهران کجا ساخته می شود؟

مدیر کل ورزش و جوانان تهران به تشریح وضعیت فعلی ورزشگاه های پایتخت پرداخت.

به گزارش فارس، علی جوادی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه‌هایی غیر از آزادی در تهران می‌توانند میزبان رقابت‌های لیگ برتر باشند، گفت: این اتفاق باید بیفتد زیرا چاره دیگری نداریم. دیروز دیدم که تصاویری از ورزشگاه تختی منتشر شد و ضمن ابراز گلایه باید بگویم همکارانم شبانه روز برای آماده سازی این ورزشگاه تلاش می کنند. قول ساخت این ورزشگاه را در نیم فصل لیگ برتر داده بودیم اما تلاش این عزیزان در مراحل مقدماتی با چالش مواجه شد.

وی افزود: این کار کمی از روی تقوا و دور از انصاف بود، مثلا می گفتند سرویس بهداشتی مجتمع در حال تعمیر است یا خاک و زباله نشان می دادند و می گفتند این ورزشگاه هنوز تمام نمی شود. مشخص است که وضعیت یک کارگاه ساختمانی به طور شماتیک با همان موضوع ساخت و ساز و توسعه مطابقت دارد. کار فشرده و سریع در مجموعه ورزشی تختی در حال انجام است. زمین چمن این ورزشگاه نیز در حال آماده سازی است، سرویس های بهداشتی، سکوها و … تا نیم فصل تکمیل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه زمین اسفناک ورزشگاه تختی چه زمانی آماده می شود و بر اساس تصاویر منتشر شده هیچ کارگری در این ورزشگاه مشغول به کار نبوده است، توضیح داد: صبح امروز از ورزشگاه تختی بازدید کردم و کار در حال انجام است. انجام شد. زباله های ریخته شده یعنی کارگران مشغول کار هستند. همه چیز طبق برنامه پیش می رود. من فقط با توسعه دهنده مجتمع کار می کردم و او گفت: “بالاخره.” مهر چمن بی عیب و نقص را بدون نگرانی ارائه می دهد، اما ما قصد داریم هر مشکلی را در نیم فصل لیگ برتر حل کنیم. پیمانکار می گوید نگران این وضعیت نیستیم چون کار طبق برنامه پیش می رود. ما چمن را تعمیر می کنیم و با کاشت چمن زیرساخت های بسیار گسترده ای ایجاد کرده ایم. امروز تیم مشاور صدا و اسکوربوت به ورزشگاه آمدند و مشغول بحث درباره اهداف بودند.

جوادی گفت: در مجموعه تختی آثار چندلایه خلق می شود. متاسفانه در 7-8 سال گذشته هیچ توجهی به ورزشگاه تختی نشده است. تقریباً در سال گذشته این ورزشگاه را احیا کرده ایم. می دانید که کار ساخت و ساز چمن کاری سخت است. زیرساخت نیز زمان زیادی می برد. یک ماه و نیم است که این چمن را کاشتیم و پس از اتمام کار آماده استفاده خواهد بود. پیمانکار می گوید چمن را تمام کن مهر اصلا نگران نباش این پیمانکار سوابق ارشد زیادی در این کار دارد اما مهمتر از همه این است که در حین انجام کارهای عمرانی و بازسازی و بازسازی گزارش هایی به دوستان رسید که باعث نگرانی مردم شده است.

وی گفت: از همین جا به شما اطمینان می دهم که همکاران پرتلاش و پرتلاش ما وقت گذاشته اند و طبق وعده داده شده میزبان مسابقات نیم فصل خواهند بود. درباره آماده سازی ورزشگاه قدس برای یافتن جایگزین دیگری برای مجموعه ورزشی آزادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا ساخت ورزشگاه جدید در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) از سال آینده آغاز می شود یا خیر، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور قول داد که ورزشگاه جمهوری اسلامی ساخته شود تا بتوان آن را حمل کرد. عنوان دهکده المپیک یا بازی های آسیایی و امکانات از آن بهره می برد. روز گذشته وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای اعلام کرد که چندین مکان مختلف در استان تهران پیشنهاد شده و کارگروهی در نهاد ریاست جمهوری در حال بررسی زمین از نظر مالکیت، وضعیت آب، دسترسی و… است.

برای قرار دادن تمام اقلام ضروری باید به اندازه و ابعاد ملک در نظر گرفته شود. خود کیومرث هاشمی بحث را پیگیری کرد و رئیس جمهور هم دستور دادند. فکر می کنم در هفته تربیت بدنی اعلام شود که مجموعه اعلام شده از سوی رئیس جمهور در کدام مکان انجام می شود.

جوادی در گفتگو با برنامه ورزش تهران رادیو تهران، تصریح کرد: زمین اطراف فرودگاه امام از نظر دسترسی به خط مترو و… امتیازاتی دارد که برای وی امتیاز کسب می کند، اما باید همه موارد و شرایط را در نظر گرفت. و یک تصمیم آینده نگر بگیرید. از اصحاب رسانه تقاضا دارم به مردم عزیز این اطمینان را بدهند که خادمانشان شبانه روز برای تحقق وعده های خود در زمان مقرر تلاش می کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا