اخبار روز سینما

بلاگر آرایشی که با میکاپ‌هایش، مخاطبان را شگفت زده می‌کند!/ دیگر او را قبل و بعد از آرایش‌هایش نمی‌شماسید

وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای آرایشی در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی با انتشار عکس های قبل و بعد از آرایش خود مخاطب را مجذوب خود می کنند.

گاهی مهارت این افراد به حدی است که کاربران فضای مجازی در صحت تصاویر و آنچه می بینند شک می کنند.

هاتنیان، یک آرایشگر ژاپنی و اینفلوئنسر اینستاگرامی، این قدرت را دارد که چهره خود را کاملاً تغییر دهد تا جایی که کاملاً غیرقابل تشخیص باشد.

هاتنیان 22 ساله هائیتی در کشور مادری خود بسیار محبوب است و تقریباً 700000 دنبال کننده در توییتر و میلیون ها طرفدار در شبکه هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب دار؛ اما محبوبیت او اخیراً از مرزهای ملی عبور کرده و پس از یکی از توییت های او جهانی شد.

در پست جنجالی اینفلوئنسر آرایش، مرد جوان ژاپنی عکس هایی از خود با آرایش و بدون آرایش منتشر کرد که به غیر از پیرسینگ زیر لب پایینش، به معنای واقعی کلمه هیچ راهی برای تشخیص اینکه در هر دو عکس همان شخص است وجود نداشت.

این هنرمند جوان مدت‌هاست که مخاطبان خود را در فضای مجازی با آرایش‌های خود شگفت‌زده می‌کند؛ اما مشکل این است که او آنقدر خوب است که وقتی عکس‌های قبل و بعدش را پست می‌کند، مردم باور نمی‌کنند که او همان فرد است.

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا