اخبار روز سینما

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن در اخبار منتشر شده با بازگشت های زیادی در محیط مجازی مواجه شد.

گال گدوت، بازیگر نقش Wonder Woman با مرد فولادی هنری کاویل در DCEU، به دیوید کورنیش ویت، بازیگر نقش سوپرمن در DCU واکنش نشان می دهد. گال گدوت هنرپیشه فوق العاده در نقش سوپرمن جدید جهان دی سی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

گال گدوت از Wonder Woman الهام گرفت تا در فیلم های اکشن بیشتری بازی کند

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

گدوت، بازیگر نقش Wonder Woman در DC Extended Universe، در صحبت با ComicBook.com قبل از حمله SAG-AFTRA، اعتراف کرد که مطمئن نیست چه کسی نقش مرد فولادی را در Superman: Legacy بازی خواهد کرد. با این حال، او قبلاً شنیده بود که چه بازیگرانی برای تست های نهایی حضور دارند و معتقد بود که همه آنها شایسته این نقش هستند. گفت:

دیده‌ام که آن‌ها را آزمایش کرده‌اند، آزمایش‌های صفحه‌نمایش مختلفی را انجام داده‌اند، اما نمی‌دانم چه کسی آن را خریده است، اما همه بسیار قانونی، توانا و عالی به نظر می‌رسند. به همین دلیل برای آنها خوشحالم. این یک کار بزرگ و یک شروع هیجان انگیز برای هر بازیکن است و برای همه آرزوی موفقیت دارم و از این سفر لذت ببرند.

صحبت های گل گدوت به بازیکنان سوپرمن، صحبت های گل گدوت از Wonder Woman به بازیکنان سوپرمن، نظرات گل گدوت به بازیکنان سوپرمن

سخنان گل گدوت از واندر وومن تا بازیگران سوپرمن

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن
صحبت های گل گدوت به بازیکنان سوپرمن، صحبت های گل گدوت از Wonder Woman به بازیکنان سوپرمن، نظرات گل گدوت به بازیکنان سوپرمن

در ژوئن 2023، پس از یک تست بازیگری بسیار تبلیغاتی که شامل افرادی مانند نیکلاس هولت و تام بریتنی می‌شد، اعلام شد که دیوید کورنیش نقش کلارک کنت/سوپرمن را در فیلم Superman: Legacy بازی خواهد کرد، که DCU جدید جیمز گان را آغاز می‌کند. Corenswet نقش را از هنری کاویل که گدوت با او در فیلم هایی مانند Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)، Justice League (2017) و Zack Snyder’s Justice League (2021) بازی کرده است، بر عهده خواهد گرفت.

صحبت های گل گدوت خطاب به بازیکنان سوپرمن

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا