اخبار روز سینما

انتشار خبر پایان شبکه نمایش خانگی صدای پرویز پرستویی را در آورد / حسابتان با کرام الکاتبین است!

به نقل از شمانیوز، پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از خداحافظی خود از سینما و رسانه ملی خبر داد و حالا عکسی از او در کنار همسرش منتشر شده است. پرویز پرستویی در دوم تیرماه 1334 در کبودرآهنگ به دنیا آمد. پرویز پرستویی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خواننده و مجری ایرانی است. پرویز پرستویی موفق به دریافت نشان درجه یک گواهینامه هنری شده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بین بازیگران ایرانی رکورددار است.

پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما که در سال های اخیر در چندین سریال تلویزیونی بازی کرده است، درباره خبر منتشر شده نوشت: پایان نمایش خانگی، نمایش خانگی به دست صدا و سیما افتاد و این یعنی سونامی ممنوع الکاری هنرمندان و پایان سرگرمی مردم».

وی در ادامه نوشت: یادم هست که بعد از تعطیلات نوروزی سال 1402، آقای پیمان جبلی رئیس صدا و سیما به خاطر برنامه های نوروزی که داشتند، گفت: خدا را شکر جلوی مردم رو سفید شدیم. کدام برنامه ها برای مردم آماده شده بود؟ شاید به خاطر حضور آقای مهران رجبی بود که جور همه مجری ها را کشید.

یک دسته کلید به او داده بودند و گفته بودند آقا این شما و این تلویزیون، ایشان هم که به فکر فرهنگ و مردم هستند حتی عید هم به خانه نرفت. حال با این اتفاق هم حتما ابراز خوشحالی خواهند کرد که پیروز هستند همه چیز دست خودشان است و  بالاخره شنبه به نوروز افتاده است. الان دیگر ریش و قیچی دست خودشان است و همه هنرمندانی که ارتباط خود را با تلویزیون قطع کرده بودند باید برای اجرای نمایش در شبکه خانگی از آن ها اجازه بگیرند، اما ما به رقبای خود اجازه نمی دهیم. قداره را سر دوراهی می گذاریم، می گوییم هر که جرأت کند از اینجا بگذرد. خلاصه کاری می‌کنیم که برگردن تلویزیون و مثل بچه های حرف گوش کن، سرشون رو بندازند پایین و کارشون رو بکنند یا هم که حسابشات با کرام الکاتبین باشد.

پرویز پرستویی نوشت: تو شجاع ترین جوانترین بندگان من هستی که 14 سال است تلویزیون خدا حافظ را تماشا می کنی و من برنمی گردم. اگر کار درستی بود برایش می‌مردم “باشه کار می‌کنم، در غیر این صورت به سینما یا تئاتر می‌روم، اگر هیچ کدام از اینها کار نکرد، بقیه و من” بعداً به شما خواهم گفت. … خلاصه آنچه فکر کردیم، چه شد»


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا