اخبار روز سینما

سبک اجرای مجید واشقانی در رئالیتی‌شو «ضد» واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت!

سومین قسمت از رئالیتی شو «ضد » در حالی منتشر شد که نظرات درباره شیوه بازیگری مجید واشقانی در مقام کارگردان بسیار متفاوت است، عده ای آن را پسندیدند و عده ای دیگر معتقد بودند سبک بازی او بین مخاطب و جریان بازی فاصله انداخته است. این موضوع در صفحه شخصی واشقانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نظرات مختلفی در این باره ثبت شده است.

به گزارش پی ام آپ، سعید ابوطالب که همچنان به ساخت رئالیتی شوهای مبتنی بر بازی مافیایی ادامه می دهد، وارد مرحله تولید رئالیتی شو «زاد» با مجری گری مجید واشقانی شد. واشقانی در این رئالیتی شو در قالب شخصیتی به نام «ضد» کنترل بازی را بر عهده دارد. او این شخصیت را بسیار جدی و سخت می گیرد و به همین دلیل در طول بازی اخم می کند و با اقتدار با شرکت کنندگان صحبت می کند. او در واقعیت نقش یک مامور ضد جاسوسی را بازی می کند، بنابراین وقتی یکی از شرکت کنندگان او را “آقای واشقانی” صدا می کند، با تندی به او می گوید: “من ضد هستم، واشقانی چه خری است؟”

سبک متفاوت بازیگری مجید واشقانی و کارگردانی رئالیتی شو «ضد» واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. در فضای مجازی و البته در صفحه شخصی واشقانی، مخاطبان و دنبال کنندگان با ثبت نظرات خود واکنش های متفاوتی نسبت به این ماجرا داشته اند.

مجید واشقانی بازی را در قالب شخصیت «ضد» کارگردانی می کند.
سبک اجرای مجید واشقانی در رئالیتی‌شو «ضد» واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت!

قبل از شروع قسمت اول «پدر خوانده 2»، واشقانی تصویری از خود را در این برنامه تلویزیونی منتشر کرد. در زیر این پست، یکی از دنبال کننده‌های او بدون توجه به اینکه پست منتشر شده مربوط به پدرخوانده است و ربطی به «ضد» ندارد، نظر خود را ثبت کرده و نوشته است: «کاشکی گرداننده ضد نمی‌شدید، به شدت اجراتون ضعیفه». این کامنت توسط 373 نفر لایک شده است و تعدادی هم در واکنش به آن نظر داده‌اند.

یکی از دنبال کننده‌ها نوشته است: “واشقانی در ضد گرداننده نیست و در حین بازی حواسش به تمام روند بازی و فکت‌ها هست. کمتر کسی می‌تواند چنین نقشی را هندل کند.” همچنین، یک دنبال کننده دیگر در تکمیل این نظر نوشته است: “ایشون توی ضد گرداننده نیستند. توضیح دادند که ضد یک شخصیت تلخ و سرد است و آقای واشقانی نقش آن را بازی می‌کند، تقریباً مثل یک تئاتر.” البته، برخی از افراد در ادامه به شکل تند و تیزی به دفاع از سبک اجرای واشقانی پرداخته‌اند.

محمدرضا علیمردانی، کامبیز دیرباز و امیر علی نبویان از جمله افرادی هستند که پیش از این در رئالیتی‌شوهایی که بر اساس بازی مافیا طراحی شده‌اند، به عنوان گرداننده حضور داشته‌اند و توانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه دهند. به تازگی، محمد بحرانی نیز با گردانندگی رئالیتی‌شوی “شب‌های مافیا/زودیاک” به این گروه اضافه شده است.

رئالیتی‌شو “ضد” کاری است از سعید ابوطالب که به صورت اختصاصی هر یکشنبه از پلتفرم “تماشاخونه” منتشر می‌شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا