اخبار روز سینما جهان

واکنش بسیار جالب زولو ماریدوئنا برای بازی در نقش سوسک آبی!/ فیلم

زولو ماریدوئنا، بازیگر اصلی فیلم “Blue Beetle” را نقش همراهی می‌کند و به تازگی یک ویدیو به نام “واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب در نقش سوسک آبی” منتشر شده است.

وقتی واکنش‌های اولیه به “Blue Beetle” در فضای مجازی منتشر شدند، سوتو برای بیان هیجان خود به اینستاگرام رفت. در این پست، او اولین حضور رسمی زولو ماریدوئنا به عنوان نخستین قهرمان لاتینی که به عنوان رهبر یک فیلم از دنیای DC محسوب می‌شود را تحسین کرد. ویدیویی شیرین به همراه این پست نشان داد که چه واکنشی در کبرا کای برای دریافت نقش اصلی پدید آمده است.

واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب شدن به عنوان سوسک آبی

واکنش ماریدوئنا به ایفای نقش سوسک آبی

همچنین نشان داد که سوتو از طریق تماس ویدیویی این خبر خوش را به خانواده ماریدوئنا داده است. با توجه به ادامه اعتصاب، بازیگران نمی توانند فیلم آینده را در هفته چشم انداز تبلیغ کنند. به همین دلیل است که 27 سازمان لاتین تبار گرد هم آمدند تا از جوامع خود دعوت کنند تا سوسک آبی را تبلیغ کنند تا آثاری را که هنرمندان لاتین تبار بیشماری برای خلق آن تلاش کرده اند، تبلیغ کنند.

واکنش بسیار جالب زولو ماریدوئنا برای بازی در نقش سوسک آبی!/ فیلم

واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب شدن به عنوان سوسک آبی

در Blue Bug، Mariduena نقش یک نسخه لایو اکشن از جیمی ریس، ابرقهرمان مکزیکی را بازی می‌کند، که در واقع سومین نفر در کمیک‌های DC است که با بوته‌های بیگانه پیوند می‌خورد. این اولین فیلم پرطرفدار با بازی این بازیگر جوان است.

خوشحالی زولو ماریدوئنا برای انتخاب شدن در نقش blue beetle

در زیر واکنش ماریدوئنا به نقش سوسک آبی را مشاهده می کنید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا