اخبار روز

واکنش ایران به بمباران کلیسای یونانی غزه توسط اسرائیل!/جزئیات

حمله جنون آمیز به بیمارستان ها، مساجد و کلیساها نشان می دهد که رژیم غاصب اسرائیل به اصول و ارزش های انسانی، اخلاقی، مذهبی و استانداردها و مقررات بین المللی پایبند نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره حملات جنایتکارانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به بیمارستان ها و اماکن مذهبی گفت: با این جنایت صفحه سیاه و ننگین دیگری در تاریخ جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی  و سران جنایتکار سیاسی، نظامی و امنیتی آن اضافه شده است.

به گزارش ایسنا، در همین زمینه، ناصر کنعانی در سایت اجتماعی ایکس  درباره بمباران کلیسای یونانی غزه نوشت که در آن حدود 1000 نفر عمدتا زن و کودک پناه گرفتند و متأسفانه ده ها نفر به شهادت رسیدند. زخمی شد، و صفحه سیاه و ننگین دیگری به تاریخ جرائم و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار سیاسی و نظامی و امنیتی اضافه شد.

حمله جنون آمیز به بیمارستان ها، مساجد و کلیساها نشان می دهد که رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ اصول و ارزش های انسانی، اخلاقی، دینی و استانداردها و مقررات بین المللی پیروی نمی کند.

این جنایت هولناک در محکمه وجدان‌های بشری و از منظر همه ادیان محکوم خواهد شد.

مستندسازی این جنایات وحشتناک به منظور گزارش آن به محاکم صالحه بین‌المللی ذیربط و مجازات جنایتکاران صهیونیست و حامیان شناخته شده آنها، مسئولیت بین المللی است.

نمی توان مسئولیت رژیم آمریکا و برخی رژیم های اروپایی که بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند از مسئولیت بین المللی رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آن جدا کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا