اخبار روز

وام فوری دولت با شرایط ویژه برای وام گیرندگان در 15 شهریور

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات بانکی فریبنده است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و به طور خلاصه هر کسی که می‌خواهد از نظر حرفه‌ای، در زندگی و تحصیل تغییر کند. به عنوان کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از اعتبار فوری ما پرداخت می کنیم

بیمه اجتماعی یک سیستم تامین اجتماعی است که در قالب تامین مالی از حقوق اجتماعی و اقتصادی مردم در برابر خطرات مختلف حمایت و تضمین می کند. در بسیاری از کشورها سیستم تامین اجتماعی وجود دارد که در بسیاری از جوامع مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی بیمه اجتماعی ایجاد تعادل بین حقوق و تعهدات اجتماعی و اقتصادی افراد است. حمایت مالی از افرادی که به دلیل بیماری، از کار افتادگی، کهولت سن و یا در وضعیت نامناسب اقتصادی قرار دارند، از عمده فعالیت های این سازمان است. یکی از موارد ماندگار در سازمان، خرید اوراق اداری تامین اجتماعی است. بیایید در مورد آخرین اخبار تامین اجتماعی صحبت کنیم.

هدف از پرداخت کمک هزینه ترحیم یا کمک هزینه ترحیم، بازپرداخت بخشی از هزینه های افراد تحت تکفل بازماندگان مشمولان بیمه تامین اجتماعی پس از فوت آنها می باشد. کمک هزینه فوت مبلغی است که در صورت فوت همسر یا مستمری بگیر اصلی به بیمه شده یا مستمری بگیر پرداخت می شود. و در صورت فوت بیمه شده یا مستمری بگیر اصلی به اعضای خانواده بیمه شده و مستمری بگیران مشمول حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.

مهدی شکوری (مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی) وجود رابطه بیمه ای با سازمان تامین اجتماعی تا زمان فوت را شرط اصلی پرداخت کمک هزینه ترحیم می داند و درباره دریافت کنندگان این غرامت می گوید: مشمولین این مزایا اجباری، اختیاری، با تعیین وقت قبلی، رانندگان، کارگران ساختمانی، گیرندگان بیمه بیکاری و قالیبافان بیمه هستند.

وی درباره میزان ریالی کمک هزینه تدفین نیز می گوید: تا سال 1385 اندازه این پول جیبی در شهرهای مختلف بسته به وسعت جمعیت متفاوت بود، اما از سال 1385 مبلغ پرداختی معادل حداقل حقوق یک ماه آن زمان است. فوت بر اساس مصوبه شورای عالی. کار عوض شده و در همه شهرها یکسان پرداخت می شود.

شکوری همچنین می افزاید: در 9 ماهه امسال در مجموع 167 میلیارد تومان کمک ختم به 46 هزار و 444 نفر از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی یا بازماندگان واجد شرایط آنها پرداخت شده است، در حالی که در سال 1400 در مجموع 202 میلیارد تومان بوده است. به 81000 متقاضی واجد شرایط پرداخت شده است.

به گفته شکوری، عدم تشریفات اداری برای درخواست و دریافت کمک هزینه ترحیم موجب افزایش تعداد متقاضیان شده است. زیرا افراد به راحتی می توانند از طریق سامانه نمایندگی تامین اجتماعی بدون مراجعه به تامین اجتماعی اقدام کنند و در کمترین زمان درخواست را دریافت کنند.

به منظور تسهیل در پرداخت هزینه های ترحیم مشمولان قانون تامین اجتماعی، مدتی است که با مراجعه به پورتال آفلاین سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir، اعطای تعهد به بازماندگان واجد شرایط به صورت غیرحضوری ارائه می شود. . صرفاً با بارگذاری گواهی فوت بیمه شده یا همسر وی در این سامانه، کمک هزینه ختم به حساب بیمه شده یا افراد تحت تکفل بازماندگان وی بدون نیاز به مراجعه حضوری به تامین اجتماعی واریز می شود. دفاتر

استفاده از اپلیکیشن «تامین من» در تلفن همراه و استفاده از خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

همزمان با هفته دولت و در راستای توسعه و تسهیل در ارائه خدمات آفلاین برای مشمولان سازمان بیمه اجتماعی، با انتشار نسخه جدید اپلیکیشن تلفن همراه عزم من، در مجموع 51 خدمت آفلاین ارائه شد. از طریق این برنامه انجام شد، خدمات این سازمان برای ارائه در اختیار کاربران قرار گرفت.

نسخه جدید اپلیکیشن موبایل عزم من هفتم شهریور در دو نسخه اندروید و PWA برای کاربران منتشر شد. در این نوشتار، کارکردهای سرویس مشاهده تاییدیه مراجع پزشکی، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت هزینه های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری به این برنامه اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، عمده‌ترین پیشرفت‌های انجام‌شده در این نسخه شامل تغییر در نمایش نسخه الکترونیکی در حوزه نمایش نسخه‌های زیرمجموعه، تغییر مکانیسم پرداخت و جلوگیری از پرداخت‌های تکراری است. و تغییر در تغییر سرویس شماره تلفن همراه و نمایش تاریخچه برای برخی از کاربران.

درخواست بازنشستگی من از سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی hamrah.tamin.ir و همچنین در فروشگاه های مجازی (مانند بازار و مایکت) قابل دانلود است.

برای استفاده از این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه، کاربران و ذینفعان سازمان تامین اجتماعی باید در سامانه خدمات آفلاین سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir ثبت نام کنند. اگر پس از نصب اپلیکیشن امنیتی من بر روی گوشی، کاربران در صورتی که در این سامانه ثبت نام نکرده باشند، در اولین باری که از برنامه استفاده می کنند، برای تکمیل مراحل ثبت نام به es.tamin.ir هدایت می شوند.

دانلود، نصب و استفاده از اپلیکیشن من استقرار بر روی تلفن همراه و همچنین استفاده از خدمات آفلاین موسسه تامین اجتماعی کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه ندارد./تفکر معاصر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا