اخبار روز

وام فوری 200 میلیونی دولت ریاست جمهوری برای متقاضیان از امشب

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

بانک تجارت طرح وام «پویا» را برای مشتریان اعتباری خود آماده کرده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است. مشتریانی که مایل به استفاده از این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

افرادی که خواهان وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می دانند باید علاوه بر حساب مورد نظر این مجموعه حداقل سه ماه و حداکثر 9 ماه از افتتاح حساب گذشته باشند. ضمناً متقاضیان باید علاوه بر اعتبار کاری، ضامن رسمی مورد نیاز ضمانت نامه را نیز به این موسسه ارائه کنند. روستائیانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید یک نفر از روستای مورد تایید شورای روستا را به عنوان ضامن به بانک معرفی کنند.

ویژگی ها و مبالغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت به تشخیص مشتری می باشد اما مدت اقساط آن بیش از 36 ماه نخواهد بود. لازم به ذکر است در صورت اخذ این تسهیلات تا پایان پرداخت اقساط 5 درصد سود به سپرده اصلی وام گیرنده اضافه می شود.

مبلغ هر قسط بسته به مبلغ وام، حداکثر مدت بازپرداخت و نرخ سود 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. سود کل تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و جمع وام و سود آن 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف رفع نیازهای مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود اقدام به تهیه این پروژه کرده است.

وام اکسپرس وامی است که بانک ها در شرایط خاص و در مدت زمان کوتاه (2 تا 3 روز کاری) به متقاضیان پرداخت می کنند. از مهمترین آنها می توان به وام اکسپرس بانک ملت و وام اکسپرس بانک ملی اشاره کرد. لیست ما از این چند نمونه جامع تر است و می توانید به وام های فوری تمام بانک ها نگاهی بیندازید و شرایط و نرخ وام فوری و همچنین اسناد و ضامن های آن را با هم مقایسه کنید.

نوع ضمانت

چشم انداز

محدودیت اعتبار

پرداخت اقساطی و WAM

هزینه فرصت مسدودسازی

سود کل وام

کل مبلغ وام و بهره

23% مسدود شدن سپرده 36 ماهه 500 میلیون 19,354,861 تومان – 196,774,988 تومان 703,084,988 تومان

بهترین کارت بانک سپه

23% 36 ماه ضامن رسمی 50 میلیون 1,935,486 تومان – 19,677,499 تومان 69,730,499 تومان

وام نقدی سپرده گذاران بانک سامان

کدام بانک ها وام فوری ارائه می دهند؟

به گزارش بانک اول، وام گرفتن یکی از جدی ترین مشکلات امروز است. علت این مشکل در روند طولانی دریافت وام است. برای افرادی که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند، وام اضطراری راه درستی است. بانک هایی که این نوع وام را در مدت 48 تا 72 ساعت پرداخت می کنند، مبلغ وام (به نام: وام فوری یک ساعته!) را به حساب متقاضی واریز می کنند.

متقاضیان در صورت داشتن پیش پرداخت یا بدون پیش پرداخت اما با ضامن یا سند مالکیت می توانند این وام را دریافت کنند.

شرایط اخذ وام اضطراری 1402

دو راه برای دریافت وام فوری وجود دارد: وام فوری از بانک و خرید وام یا فروش وام. شرط دریافت وام فوری، وجود ضامن یا سند معتبر یا سپرده است. متقاضی وام فوری می تواند پیش پرداخت کند و پول بیشتری به عنوان وام فوری دریافت کند. وام اضطراری می تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام و … باشد با این تفاوت که بانک با سرعت بیشتری آن را به متقاضی پرداخت می کند و اغلب مدت بازپرداخت کوتاه تری دارد.

یکی دیگر از راه های دریافت وام فوری، خرید وام است که در بین مردم به عنوان وام فوری نیز شناخته می شود. افرادی هستند که با وجود سپرده گذاری در بانک و داشتن امتیاز اعتباری خوب، قصد ندارند وام بگیرند و در عوض وام خود را می فروشند تا با استفاده از امتیاز اعتباری خود سود کسب کنند. از آنجایی که این روش دور زدن قانون محسوب می شود، خطراتی را به همراه دارد و متقاضی باید مراقب باشد که در دام کلاهبرداران نیفتد.

توصیه می شود که؛ در صورت تمایل به اخذ وام فوری از طریق آگهی وام فوری با سفته یا وام بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان حتما با فروشنده وام قرارداد محضری ببندید که فروشنده آن را تحویل دهد. مابقی مبلغی که پس از دریافت وام و پرداخت آن از مبلغ توافق شده، مبلغ وام دریافت می کنید. همچنین اخذ چک یا سفته از فروشنده به عنوان تضمین هنگام بستن قرارداد ضروری و اطمینان بخش است.

توضیحاتی در مورد وام فوری از بانک ها و شرایط آن

همانطور که گفته شد، وام اکسپرس وامی است که بانک ها در شرایط خاص و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود پرداخت می کنند. این وام در برخی بانک ها تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می شود. اکثر بانک ها برای وام های فوری 23 درصد نرخ سود تعیین می کنند، اما نرخ سود بین بانک ها متفاوت است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا