اخبار روز

وام فوری 200 میلیونی بانک سامان به محض افتتاح حساب!/جزئیات

میزان و نوع پرداخت وام فوری برای هر بانک با سایر بانک ها متفاوت است. سپرده وام فوری در مهر ماه در بین انسان ها به اوج خود رسید. در مورد پرداخت وام های فوری به حساب گیرندگان حمایت شده، خبرهای خوبی وجود دارد. وام فوری بانک ایران زمین شرایط بسیار خوبی را ارائه می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید. در ادامه شرایط پرداخت وام فوری بانک ایران زمین را بررسی می کنیم.

وام فوری/ تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان

تسهیلات اعطای سپرده بانک سامان برای کسانی است که دارای حساب بلندمدت هستند و می توانند تا سقف 200 میلیون تومان و تا 80 درصد سپرده خود را وام بگیرند. جزئیات را اینجا بخوانید.

دنبال کردن

بانک سامان

نام وام

تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران

سود

23 %

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

مسدودی سپرده

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

بلندمدت

میزان سپرده

5000000

سود سپرده

15 %

مسدودی سپرده

مدت زمان مسدودی سپرده

36 ماه

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

80

حداکثر زمان بازپرداخت

33 ماه

حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه است که بدلیل ۳ ماه تنفس در ۳۳ قسط مساوی پرداخت می‌شود

قسط وام

8,234,009 تومان

کل سود وام

71,722,306 تومان

مجموع رقم وام و سود

265,221,667 تومان

سپرده جداگانه

شرایط و مقررات

این تسهیلات ابتدا ۳ ماه تنفس دارد

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد

شرایط دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی از بانک ایران زمین

با احتساب سقف اعتبار، مدت پرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 11612916 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان خواهد بود. مبلغ وام و سود آن نیز 418 میلیون و 117 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است این طرح تسهیلات تا سال آینده اعتبار دارد. ضمناً مشتریانی که این وام را دریافت کرده اند می توانند در زمان بازپرداخت سرمایه از حسابی که در آن تسهیلات دریافت کرده اند واریز و برداشت کنند.

افرادی که دارای سپرده پس انداز نیک آفرین هستند باید هنگام افتتاح حساب سه ماه از مدت افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین اقدام کنند. ضمناً متقاضیان دریافت این تسهیلات باید حداقل 25 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. این فرصت در قالب قرارداد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. ضمانت اصلی اخذ این تسهیلات ارائه سند ملکی همراه با ضامن رسمی مورد نظر بانک می باشد. سقف سود این تسهیلات 23 درصد است و متقاضیان می توانند حداکثر تا 36 ماه نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند.

افرادی که برای رفع نیازهای اولیه خود نیاز به تسهیلات دارند و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می توانند با افتتاح حساب مورد نظر و میانگین مناسب برای دریافت وام 300 میلیون تومانی در طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه اقدام کنند.

بانک ایران زمین بر اساس آخرین به روز رسانی دسته بندی، طرح تسهیلات انتخاب پلاس را برای پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات خود توضیح داده است. برای درخواست این وام 300 میلیون تومانی، افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب این مجموعه ضروری است. پس از افتتاح حساب، حداقل 10 میلیون تومان باید به مدت سه ماه در حساب باقی بماند تا بتوان برای این تسهیلات اقدام کرد. پس از واریز به این حساب، متقاضی یک درصد سود دریافت می کند.

ضمانت اصلی اخذ این تخفیف، ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت های دولتی یا خصوصی و وجود اعتبار کار می باشد. نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با احتساب سقف اعتبار، مدت بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 162 هزار و 781 تومان است. کل اقساط 279 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات به 79 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد رسید.

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک در طول چندین سال فعالیت خود موفقیت ها و افتخارات بسیاری را برای آن به ارمغان آورده است. این جوایز شامل تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیریت مالی در سال 2017، جایزه استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در بخش بانکی توسط اتحادیه اروپا در سال 2014، رتبه دوم بانک های تجاری اسلامی از نظر کارایی می باشد. شاخص بر اساس رتبه بندی مجله Banker در سال 2014 و دریافت …

با توجه به اینکه اخذ وام از بانک مستلزم داشتن ضامن و تشریفات قانونی متعدد است، بسیاری از افرادی که در حال حاضر به پول نقد نیاز دارند نمی توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

به همین دلیل شرکت هایی ایجاد شده اند تا با ارائه وام های سریع و بدون ضامن و در سریع ترین زمان ممکن (حتی کمتر از نیم ساعت) این مشکل بزرگ مردم را حل کنند و بر اساس ارزش مالی که در اختیار مردم است، وام پرداخت کنند.

Recent search terms:

  • وام ۳۰۰ میلیونی بانک سامان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا