اخبار روز

وام فوری 20 میلیونی برای کارگران تامین کننده با شرایط / جزئیات عالی


مانی بان یکی از اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به عدم تمایل 66 هزار کارگر بازنشسته به دریافت وام 20 میلیون تومانی گفت: از مسئولان سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم که اعلام کنند در مصاحبه هایشان زمانی که نمی توانند کاری انجام دهند.

وام فوری مجموعه ای از وام های وسوسه انگیز و تسهیلات بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و در نهایت هر کسی که می‌خواهد در حرفه، زندگی و تحصیلات خود تغییری ایجاد کند. برای کمک می توانید از وام بانکی فوری استفاده کنید. وام فوری به کمک افرادی می آید که به شدت به پول نقد نیاز دارند. زیرا همیشه کمبود نقدینگی برای مردم وجود دارد. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام هر پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند.

یکی از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به تردید 66 هزار کارگر بازنشسته برای دریافت وام 20 میلیون تومانی گفت: از مسئولان سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم در مصاحبه های خود اعلام نکنند. وقتی قادر به انجام کاری نیستند.

وی افزود: 66 هزار نفر در خصوص وام 20 میلیون تومانی به دلیل بی برنامگی سازمان تامین اجتماعی بلاتکلیف هستند.

وی با بیان اینکه روزانه صدها نفر به کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران مراجعه می کنند، گفت: این افراد بسیار ناراحت و مشکل دارند، بنابراین نارضایتی آنها به دولت آقای رئیسی برمی گردد که قطعاً این خواسته رئیس جمهور نیست. .

وی گفت: مردم به مسئولان سازمان تامین اجتماعی دسترسی ندارند، هرچند که ما دسترسی چندانی به آقایان نداریم، اما حرف ما این است که حداقل دلیل تاخیر به مردم اعلام شود.

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان است. سود کل تسهیلات 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 331 میلیون و 557 هزار و 396 تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال دستگاه های پوز متصل به این مجموعه و پرداخت وام ویژه دستگاه های پوز اعلام کرده است. از دیگر اهداف این جشنواره می توان به امکان اخذ وام قرض الحسنه برای خرید کالاها و خدمات ضروری از فروشگاه های قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه های پوز در قالب «قبول قرارداد» اشاره کرد. “طرح کارت کالا”.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارکاران به افرادی اعطا می شود که دارای کاور نامه از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد باشند و مورد تایید یکی از این موسسات باشند.

مشتریان بانک رفاه کارگران که نیاز به وام ۱۵۰ میلیون تومانی از این گروه دارند، پس از ارائه کاور لتر، ملزم به داشتن سپرده وام در یکی از شعب این گروه هستند. به غیر از افتتاح حساب مذکور، حداقل 100000 تومان باید در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه است و سودی ندارد، فقط چهار درصد کارمزد دارد. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت بازپرداخت 84 ماه است.

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است. سود کل تسهیلات 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و رقم کل تسهیلات و مطلوبیت آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک رفاه از چه زمانی شروع به کار کرد؟

بانک رفاه کارگران در سال 1338 با هدف سرمایه گذاری و بهره برداری از صندوق های بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر فعالیت خود را آغاز کرد. اولین شعبه از این مجموعه ششم. فروردین این مجموعه در سال 1340 در تهران و اصفهان شروع به کار کرد و با کمک 10483 نیروی انسانی و با داشتن 115 شعبه فعال در سراسر کشور، انواع خدمات پولی و بانکی دارای مجوز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

افرادی که دارای سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملت هستند و خواهان دریافت وام خرید کالاهای مختلف هستند می توانند از طرح «حامی» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون تومان است.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که برای خرید کالاها و محصولات مختلف پول نقد ندارند، می توانند برای دریافت 200 میلیون تومان وام و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک اقدام کنند. تسهیلات حامی کارت در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان داده می شود. افرادی که قبلا از این طرح استفاده نکرده اند می توانند این سرویس را دریافت کنند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این وام با توجه به مدت بازپرداخت متغیر است و حداکثر به 18 درصد می رسد. حداکثر مدت بازپرداخت این خط 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود 306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک ملت چه اهدافی را دنبال می کند؟

بانک ملت یکی از اصلی ترین بانک های خصوصی کشور است که فعالیت خود را از سال 1359 آغاز کرد. این مجموعه به دنبال دستیابی به اهدافی چون رشد و بهره وری بانک ها، سودآوری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و فرآیندهای مرتبط با سودآوری و غیره

بانک ملت تاکنون توانسته است تندیس طلایی بانک محبوب ایران در سال 1395، عنوان سومین شرکت برتر کشور در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1394 و … را از آن خود کند.

فونت/ سلام جدید


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا