اخبار روز

وام 200 میلیونی با کارمزد 8 درصد برای این افراد


رانندگان تاکسی افرادی هستند که برای جابجایی مسافر در شهرها و مناطق مختلف از تاکسی استفاده می کنند. این حرفه در بسیاری از کشورها تنظیم و تنظیم می شود و رانندگان تاکسی اغلب به مجوزها و مدارک خاصی نیاز دارند.

رئیس نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعطای وام 200 میلیونی با کارمزد 8 درصد برای نوسازی وانت های فرسوده خبر داد.

امین رهبر از اعطای تسهیلات ویژه برای نوسازی تاکسی ون های فرسوده خبر داد و گفت: با توجه به گرانی وانت های موجود و ناتوانی رانندگان تاکسی در پرداخت هزینه آن، این تسهیلات به منظور نوسازی وانت ها در دستور کار قرار گرفته است. فرسوده وانت ها

مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: خودروی دوگانه سوز «سمند سورن پلاس» جایگزین وانت های فرسوده در نظر گرفته شده است و دارندگان وانت های فرسوده می توانند از تسهیلات 200 میلیونی استفاده کنند. اقساط 8% و 60 ماهیانه با سه ماه مزایای تنفسی.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی افزود: رانندگان تاکسی دارای خودرو و وانت فرسوده می توانند با اخذ وام و اسقاط خودرو قبل از بلیت، با کمترین مبلغ نقدی نسبت به نوسازی خودرو خود اقدام کنند. صادر شده. فاکتورهای جدید توسط خودروساز ارائه شده است. . رانندگان تاکسی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام می توانند از ساعت 8 الی 11 به دفتر نوسازی سازمان مراجعه کنند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا