اخبار روز

فرآیند خرید کوئیک R تیپ S آغاز شد!/جزئیات

فرآیند خرید کوئیک R تیپ S آغاز شد

به گزارش پی ام آپ، کوئیک R type S یکی از چندین تیپ هاچ بک تولید شده توسط سایپا است که به احتمال قوی، تفاوت‌هایی بسیار جزئی با دیگر کوئیک‌های بازار خواهد داشت. اگرچه به گفته سایپا تفاوت هایی مانند تغییر رنگ فلاپ آیینه‌ها و رینگ آلومینیومی یا فولادی می‌تواند به عنوان تیپ جداگانه طبقه‌بندی شود اما این مورد در بازارهای جهانی با نام‌هایی مانند نسخه فول، نیمه‌فول یا ساده شناخته می‌شود

همانطور که مشخص است سرانجام شورای رقابت قصد دارد که پس از گذشت چند ماه، قیمت کوئیک R تیپ S را اعلام کند. قیمت این خودرو فعلاً به صورت رسمی از سوی این شورا اعلام نشده اما برخی از رسانه‌های داخلی، نرخ ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان را به عنوان قیمت درب کارخانه اعلام می‌کنند.

طبق پیامکی که شرکت سایپا برای متقاضیانی که در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه خودرو اولویت خود را کوئیک R تیپ S گذاشتند، ارسال کرده، خریداران این محصول می‌توانستند جهت تکمیل فرآیند خریدشان، از روز گذشته ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ تا فردا یک شهریور ماه با مراجعه به وب‌سایت گروه خودروسازی سایپا به نشانی Saipa.iranecar.com نسبت به واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اقدام کنند.

مشخصات فنی کوئیک R نوع S

همانطور که در ابتدای گزارش اشاره شد، تیپ ها کوئیک تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و این تغییرات تنها در نکات جزئی خلاصه می شود.

فعلاً کاتالوگ رسمی از کوئیک R تیپ S منتشر نشده است؛ اما در بخش مشخصات فنی، احتمالاً هیچ تفاوتی با دیگر تیپ‌ها به چشم نخورد. یعنی با همان پیشرانه 1.5 لیتری M15 عرضه شود که توانایی تولید حداکثر 87 اسب‌بخار قدرت و 128 نیوتن‌متر گشتاور را داشته باشد. همچنین قدرت تولیدی پیشرانه با استفاده از گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

به دلیل رعایت استانداردهای 85 گانه، کوئیک جدید باید با امکاناتی هم‌چون مالتی‌مدیا، دستیار تعویض دنده GSI، کنترل کشش و پایداری، دریچه گاز برقی و… عرضه شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا