اخبار روز

خبر بد برای بازنشستگان! /تاخیر در واریز حقوق بازنشستگان باعث شاکی شدن آنها شد!

دبیر کانون بازنشستگان کارگری استان تهران، اعلام کرده است که به دلیل سه روز تعطیلی، حقوق بازنشستگان با یک روز تاخیر در حال پرداخت است. او افزوده که همه حقوق بازنشستگان تا روز اول هر ماه واریز می شود، با این حال، همچنان توصیه می شود که با توجه به تاخیرهای ممکن، صبر و شکیبایی در پرداخت حقوق داشته باشند. به نظر می رسد که حقوق بازنشستگان تا روز دوم ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایلنا، حقوق کارگران بازنشسته نیز در پایان ماه جاری پرداخت شد. بازنشسته ای که نام خانوادگی اش با حرف ع شروع می شود در تماس با خبرنگار پی ام آپ از پرداخت نکردن حقوقش تا این لحظه (28 صبح شهریور) انتقاد می کند و می گوید: باید قرض می گرفتم…

در همین رابطه علی اکبر عیوضی (دبیر کانون کارگران بازنشسته استان تهران) با بیان اینکه با توجه به سه روز مرخصی، حقوق بازنشستگان با یک روز تاخیر پرداخت می شود، اظهار داشت: با توجه به سه روز مرخصی، حقوق بازنشستگان پرداخت می شود. می گوید: همه حقوق ها روز اول ماه پرداخت می شود اما باز هم معوق است!

وی می افزاید: در دو سه ماه اخیر یکی دو روز تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان بوده است و این مشکل تاسف بار است.

به گفته عیوضی، تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان حتی با یک روز تاخیر، زندگی بازنشسته ای را که به سختی با حداقل دستمزد زنده می ماند، مختل می کند.

این فعال بازنشسته صنفی تاکید می کند: برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود که مستمری بازنشستگان به موقع و بر اساس جدول حروف الفبا پرداخت شود. این کمترین کاری است که آنها می توانند برای بزرگترین جامعه بازنشستگان کشور انجام دهند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا