اخبار روز

ممنوعیت واردات گوشی همراه از عراق در بازه یک ماهه! + جزئیات

با توجه به فعالیت قاچاقچیان و برخی از زائران اربعین سودجو ستاد اربعین اعلام کرد که به مدت یک ماه از 25 مرداد تا 25 شهریور 1402 وارادت گوشی همراه از کشور عراق به ایران ممنوع خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ؛ ستاد اربعین بر ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه در ایام اربعین تاکید کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

«حیاتنا الحسین»

نام خدا

جهت اطلاع عموم مردم عزیز و عاشقان اهل بیت علیهم السلام و تمامی مسافران سفر به اربعین حسینی:

با توجه به فعالیت غیرقانونی افراد و باندهای قاچاق در زمینه واردات گوشی های ممنوعه به کشور و جلوگیری از سوء استفاده زائران اربعین، مقرر شد از تاریخ 24/5/1402 لغایت 1402/05/25 ورود تلفن همراه از کشور عراق از تمامی مرزهای زمینی و هوایی ممنوع است و این موضوع توسط گمرک و ارگان های ذیربط رصد می شود ضمن اینکه لازم است زائران عزیز نسبت به ممنوعیت رجیستری گوشی های وارده که ممنوعیت آنها توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در همین بازه زمانی ابلاغ گردیده توجه نموده تا متضرر نگردند.

با توجه به اطلاعیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق در خصوص وضع قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت حمل و نقل باتری خارجی در چمدان یا همراه مسافر در پروازهای خروجی از فرودگاه های عراق؛ زائران اربعین که در ایام اربعین از ناوگان هوایی استفاده می کنند باید به این موضوع توجه زیادی شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا