اخبار ارز دیجیتال

هک ۱ میلیون دلاری یک صرافی ارز دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بار دیگر یک پلتفرم رمزارزی هک شد. لول فایننس (Level Finance) یک بازار دائمی غیرمتمرکز رمزارزی می‌شود که در بای ننس توسعه یافته است. این پلتفرم که کاربران نسبتاً زیاد هم دارند، مورد حمله سایبری قرار گرفتند.
در ماه‌های گذشته خبرهای منتشر شده از هک شدن پلتفرم‌های رمزارزی شنیده‌ایم. این بار نوبت پلتفرم لول فایننس است. این پلتفرم در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ هک شد و سارق ۱.۱ میلیون دلار توکن LVL را به سرقت برد.
هکر به قرارداد هوشمند Referral Controller حمله کرده و 214 هزار توکن LVL را به سرقت برده است. سپس او در مدت کوتاهی توکن‌های LVL را به BNB تبدیل و در نهایت به آدرس دیگری ارسال کرده است.

هک ۱ میلیون دلاری یک صرافی ارز دیجیتال!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

تیم پشتیبانی لول فایننس اعلام کرده است به زودی گزارشی از آنچه اتفاق افتاده است، ارائه خواهد کرد. در حال حاضر ارزش دارایی های بلوکه شده (TVL) این پلتفرم حدود 32 میلیون دلار است. این در حالی است که تا قبل از هک، حجم TVL حدود 41 میلیون دلار بوده است. این پلتفرم خدمات رمزارزی متنوعی مثل استخرهای نقدینگی می‌کند. توکن LVL‌ رمزارز بومی لول فایننس است که برای پرداخت کارمزدها و استیک مورد استفاد قرار می‌گیرد.
تعداد سرعت‌های سایبری و هک‌های دیفای در سال ۲۰۲۳ به طور قابل توجهی افزایش یا فته است. گرچه هنوز آمارها در سال جاری کمتر از سال گذشته است، اما ادامه این روند نمی‌تواند نگران کننده باشد. فقط در ماه فوریه ۲۳ هکرها ۲۰ میلیون دلار ارز دیجیتال به خرید برند. مهم‌ترین بازی هکری مربوط به پلتفرم‌های Euler Finance و Sentiment با ۱۹۷ و ۱ میلیون دلار بود.


منبع

بیاین کریپتو

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا