اخبار روز سینمافیلم و سریال

هومن سیدی مهاجرت کرد هومن سیدی هجرت; واقعیت یا شایعه؟

دیروز هومان سیدی با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به شایعات مهاجرت او از ایران دامن زد. در این داستان، عکسی از پنجره هواپیما، سیدی محل آمستردام هلند را خراشیده است.



به گزارش ورانساز:

دیروز هومن سیدی او در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد که به شایعات مهاجرتش از ایران دامن زد. در این داستان که عکسی از پنجره هواپیماست، هومن سیدی موقعیت آمستردام هلند را حک کرده است.

در این فضای مجازی شایعه مشخص شده هومن سیدی مهاجرت کرده است، اما ماجرای واقعی چیست؟ جوایز سینمایی سپتیمیوس از آمستردام از سال گذشته، بهترین سینمای پنج قاره جهان در بخش‌های مختلف نامزد شده و با مراسم رسمی در مرکز فرهنگی معتبر رویال آی‌تا آمستردام جایزه دریافت کرده است.

فیلم جنگ جهانی سوم فیلم هومن سیدی در سه رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن (ندا جبرائیلی) و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) نامزد دریافت جوایز آسیایی شد.جایزه سپتیمیوس در بخش های بهترین فیلم، بهترین بازیگر و بازیگر زن، و بهترین کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، فیلمبردار، موسیقی، مستند بلند، موزیک ویدیو، فیلم کوتاه، انیمیشن در اروپا، آسیا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه، در حال تولید که در آن جوایز طراحی، لباس، گریم، فیلم تجربی و جایزه یک عمر دستاورد اهدا شد، نام جوایز معتبر اسکار، بافتا و امی نیز در میان نامزدهای جایزه سپتیموس در سال گذشته و امسال دیده می شود.دومین جایزه Septimius Amsterdam سومین و چهارمین جایزه مهر روز اول به جلسات و مصاحبه کاندیداها و روز چهارم به مصاحبه با کاندیداها اختصاص داشت. مهر مراسم رسمی اهدای جوایز نیز برگزار خواهد شد.طبیعتا هومن سیدی برای شرکت در مراسم اختتامیه جوایز Septimius Amsterdam به هلند سفر کرد و به احتمال زیاد یک پاداش می گیرد و به ایران برمی گردد.

اساسا جشنواره ها یا مراسم جوایز تمایل دارند که برندگان جوایز در مراسم شرکت کنند و در مراسم اختتامیه شرکت کنند و جایزه را به صورت فیزیکی دریافت کنند. اگر واقعاً راه دیگری وجود ندارد، این کار از طریق تماس ویدیویی یا پیام ویدیویی انجام می شود.

در این میان، با وجود همه این اتفاقات، نکته مهم این است که یک فیلمساز از کشور خارج شده و در استوری صفحه اینستاگرام خود جای خود را در شهر آمستردام قرار داده است. شایعه هجرت برایش گرم می شود، دیگر برنمی گردد و…

این در حالی است که فیلمساز در شرایط خوبی است مشکوک او از این ترفند برای تشدید بازار سفته بازی استفاده می کند و به نام مغیل انواع و اقسام گمانه زنی های سیاسی و غیرسیاسی در دنیای مجازی له یا علیه گروه های مختلف داخل و خارج ایجاد می شود.

همه این اتفاقات با هم بچه بازی بسیاری از افراد به دلایل مختلف دوست دارند در این امر شرکت کنند، اما حقیقت این است که داستان اصلی یک اتفاق خیلی مهم نیست.

امروزه انواع مختلفی از حرفه ها وجود دارد. شایعه فروش او یکی از آنهاست.

با وجود این اتفاقات فردا شب منتظر جایزه فیلم اینسان سیدی باشیم. پیشرفت تبریک می گویم به همه عوامل جنگ جهانی سوم.هومن سیدی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا