اخبار روز

هنگام خرید عطر باید به چه نکاتی توجه کنید

انواع دسته بندی عطر

عطرها معمولاً به چند خانواده تقسیم می شوند: خنک، تلخ، شیرین و ترش، و این چهار گزینه را نیز می توان با هم مخلوط کرد تا عطرهای متنوعی بدست آورد، عمدتاً عطرسازان حرفه ای از این چهار عطر خوشبو می سازند. آنها از رایحه کمک می گیرند و عطرهای مختلفی ایجاد می کنند.

رایحه های مختلف عطر و ادکلن

علاوه بر رایحه، فصل سال نیز احتمالا یکی از مهم ترین دلایل خرید عطر و ادکلن است. در واقع می توان گفت که هیچ گاه نمی توان در اواسط تابستان از عطری با رایحه گرم استفاده کرد، به خصوص اگر شخصیتی گرم داشته باشید، قطعا حال شما را بد می کند.

راهنمای خرید عطر و ادکلن

ابتدا باید بدانید که چه نوع شخصیتی دارید. معمولا کسانی که طبع سرد دارند نمی توانند از عطر و ادکلن های با مزاج گرم استفاده کنند و به دنبال عطر و ادکلنی که انتخاب می کنند رایحه ای خنک داشته باشند. باید به زمان سال نیز توجه ویژه ای داشته باشید زیرا در اواسط تابستان خرید عطر و ادکلن با رایحه های گرم هرگز مناسب نیست و یا برعکس در فصل سرد نباید از عطر و ادکلن با رایحه خنک استفاده کنید. .

بوی عطر و شخصیت عطر

با این راهنما اکنون تا حدودی می دانید که باید به چه نوع عطری توجه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید، میزان رایحه عطرها نیز متفاوت است، به عنوان مثال یک عطر خنک می تواند خنک و ملایم یا خنک و تند باشد که یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام خرید عطر باید به آن توجه ویژه داشت. انتخاب رایحه و شخصیت عطر ارتباط مستقیمی با شخص مورد نظر و شخصیت آن فرد دارد و همچنین با فصلی که در آن فصل می خواهد عطر را انتخاب کند.

عطرهای ورزشی

در این بین عطرهای زیادی وجود دارند که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب طراحی و اجرا می شوند، زیرا بیشتر عطرها مخصوص خانم ها و آقایان طراحی شده اند و این عطرهای ورزشی طرفداران زیادی دارند زیرا می توانند در هر دو دسته باشند.

درباره عطر برنا

فروش عطر زنانه و مردانه و عطرهای اسپرت در فروشگاه تخصصی ما که با همکاری کارشناسان و عطرسازان آموزش دیده و حرفه ای همواره سعی بر این بوده که تمامی مشخصات یک محصول را در برگه مخصوص هر عطر گنجانده باشد. از طریق دیوارهای کناری ویترین گالری برنا می توانید عطر برنا را به راحتی و با خیالی آسوده خریداری کنید.

عطرهای مردانه

خريد كردن عطر مردانه در دسته بندی های مختلف می توانید از ویترین ها و دسته بندی های عطر مردانه برنا دیدن کنید و از بین بهترین برندها انتخاب کنید.

برندهای عطر

برندهای امروزی و نام های معروفی چون شانل، فراری، کارولینا هررا، روبرتو کاوالی یا زرجوف و برندهای دیگر. با جستجو در گوگل برای برندهای عطر برنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برندها و برندهای عطری که در فروشگاه ما به فروش می رسند بیابید. و بدانند

عطرهایی که در نمایشگاه برنا برای شما آماده کرده ایم غلظت ها و نسخه های عطر، ادوپرفیوم، ادکلن، ادکلن، ادکلن و حتی عطر اضافی است، چه تغییری برای بررسی، انتخاب و خرید عطر. .

عطرهای زنانه

خريد كردن عطر زنانه در نسخه های مختلف، می توانید از دسته عطرهای زنانه ما “ویرجین و برنا” دیدن کنید و از بهترین برندها انتخاب کنید.

هنگام خرید عطر باید به چه نکاتی توجه کنید

فروشگاه یراق آلات آینده…

نکته مهم دیگر ظرفیت عطرها است که به زودی آن را برای شما آماده می کنیم تا از بین گزینه ها مقدار مورد نظر خود را انتخاب کرده و با توجه به ظرفیت یا طعم عطر خریداری کنید. اگر انگیزه خرید از فروشگاه برنا را دارید، عطر را با توجه به فصل، حال و هوا یا حتی گروه رایحه انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که برگه مشخصات را بخوانید.

هزینه و قیمت عطر

عطرها در رنج های قیمتی مختلف و با چیدمان های زیادی در ویترین ما موجود است. تفاوت قیمت در عطرها دلایل زیادی دارد که می توانید در وبلاگ عطر برنا بخوانید. نت های استفاده شده در هر عطر، برند سازنده، خواص و غلظت آن ها از جمله عواملی هستند که بر قیمت عطر تاثیر می گذارند.

قبل از خرید عطر بهتر است بودجه خود را در نظر بگیرید. تعیین بودجه به شما کمک می کند تا عطر مورد علاقه خود را در محدوده قیمتی مشخص پیدا کنید. واضح است: هر چه بودجه شما بیشتر باشد، می توانید عطر با کیفیت و ماندگاری بیشتری بخرید. اما در کل برای خرید عطر باید روی حدود یک میلیون تومان حساب کنید.

مجوز عطر برنا

وب سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که می توانید روی آن در فوتر وب سایت یا در برگه درباره ما کلیک کنید. در پنجره های باز شده یا برگه های باز شده می توانید مطمئن شوید که از مجوز فروشگاه ما بازدید کرده اید. برای مشاهده نماد اعتماد می توانید آدرس را کپی کرده و پس از کلیک بر روی آن به صفحه زیر مراجعه کنید: atrborna.com/enamad

برای عضویت در عطربرنا باید از تلفن همراه و کد پذیرشی که برای شما ارسال می شود استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک آدرس ایمیل و یک پیوند به شبکه‌های اجتماعی و یک تابع بیومتریک (اثرانگشت) اضافه کنید تا پس از احراز هویت با تلفن همراه، خرید و پیگیری سفارشات خود را تا حد امکان از حساب کاربری خود آسان کنید.

خدمات مشتری پس از خرید

مشتریان گرامی در صورت بروز مشکل در پرداخت یا دریافت کالا و یا شکایت و یا پیشنهادی با کارشناسان فروش و پشتیبانی با شماره تلفن عطر برنا تماس حاصل فرمایید. از طریق تلفن از ما کمک بخواهید و یک پیام صوتی به شماره 02133340081 ارسال کنید یا به cs@atrborna.com پیام دهید.

بازپرداخت پول خرید

اگر می‌خواهید کالایی را که از گالری برنا خریداری کرده‌اید، پس از اشتراک‌گذاری با ارسال یک تیکت پشتیبانی و افشای مشکل، برگردانید، می‌توانیم پول شما را به کیف پول شما در بخش برنا من بازپرداخت کنیم، مشروط بر اینکه با قوانین ما مطابقت داشته باشد.

اصالت محصول

محصولات عطر برنا دارای گواهی خرید می باشد و تمامی عطرهای ما اصل، اصل و برند هستند.

ارسال عطر به سراسر ایران

عطرهایی که خریداری می کنید با راه حل های گوناکون مانند اداره پست در بسته بندی مناسب و آماده ارسال به شهرستان ها قابل حمل و تحویل می باشد. همچنین توافقنامه ای برای جلوگیری از شکستن و آسیب شیشه عطر با چند شرکت فعال در بخش لجستیک منعقد شده است.

یک کلمه با شما

عطر آرنگ ما شیرین تر از عطر است (شعار)

چشم انداز، هدف و تمرکز اساسی ما فقط فروش عطر و ادکلن است. امیدواریم با همراهی شما همیشه خوشبو و دلنشین باشیم و از زندگی نهایت لذت را ببریم. محمد قشقایی بنیانگذار عطر بارنا

خرید اینترنتی در خانه عطر بارنا

پس از آشنایی با بایدها و نبایدهای قبل از خرید عطر، باید به فروشگاه معروفی مانند خانه عطر برنا مراجعه کنید و انواع عطر و ادکلن های زنانه، مردانه و اسپرت را بررسی کنید و ببینید چه چیزی با خواسته های شما مطابقت دارد. ، یکی از آنها را انتخاب کنید. عطرهای فروخته شده در این فروشگاه دارای ضمانت و کیفیت بسیار بالایی می باشند. تنوع قیمت و مدل عطرها نیز بسیار زیاد است تا هر سلیقه و هر بودجه ای را پوشش دهد.

مشتریان گرامی با دنبال کردن ما در رسانه ها و پیام رسان های ایرانی با نام کاربری @atrborna می توانند از کد تخفیف، قرعه کشی و جوایز مطلع شوند.

اکنون مراجعه کنید خانه عطر بارنا به سایت www.atrborna.com مراجعه کنید و عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در هر کجای ایران عزیزمان که هستید بسته بندی، آماده و برای شما ارسال شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا