اخبار روز سینما

همه چیز در مورد رنگ موهایی که شما را جوانتر نشان می دهند!/عکس

رنگ مو یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما دارد. با انتخاب رنگ موی مناسب می توانید 10 سال جوان تر به نظر برسید. در این مقاله در مورد این موضوع رنگ مویی که شما را جوان می کند ما صحبت میکنیم.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

چه رنگی بیشتر به شما می آید؟

گروه پوست روشن

  • اگر پوستی روشن با ته رنگ گرم دارید، رنگ های پلاتینی، یخی، نقره ای، خاکستری، بژ و شامپاین بهترین گزینه ها برای شما هستند.
  • اگر از گروه پوست های روشن با ته رنگ سرد هستید، بهترین گزینه برای شما رنگ های طلایی، کاراملی، کهربایی و عسلی است.
  • اما اگر پوست روشن با ته رنگ خنثی دارید، رنگ هایی مانند بلوند توت فرنگی، مسی، قرمز، بلوطی تیره و زرشکی انتخاب های بهتری برای صورت شما هستند.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

گروه پوست با رنگ متوسط

  • اگر رنگ پوستی متوسط ​​با ته رنگ گرم دارید، شکلات تیره، شاه بلوطی، بلوط تیره و موکا را توصیه می کنیم.
  • برای افرادی که تن پوستی متوسط ​​با ته رنگ سرد دارند، مناسب ترین رنگ مو کاراملی، عسلی، قهوه ای طلایی، کهربایی و دارچینی است.
  • اگر رنگ پوست شما متوسط ​​با ته رنگ خنثی است، قهوه ای اسپرسو، مشکی روشن و قهوه ای تیره می توانند انتخاب های خوبی برای رنگ موهای شما باشند.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

گروه رنگ پوست تیره

  • طیف رنگی کاراملی و قهوه ای طلایی برای افرادی با پوست تیره و ته رنگ گرم مناسب است.
  • افرادی که پوست تیره با ته رنگ سرد دارند، بهتر است از رنگ موکای تیره و قهوه ای مشکی برای رنگ موهای خود استفاده کنند.
  • گروه رنگ بلوطی قرمز، قهوه ای مایل به قرمز و شاه بلوطی برای افرادی که پوست تیره و ته رنگ خنثی دارند توصیه می شود.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

رنگ مویی که شما را جوان تر نشان می دهد

اکنون قصد داریم شما را با رنگ هایی آشنا کنیم که می توانند چهره شما را جوان تر نشان دهند. در نظر داشته باشید که علاوه بر رنگ مو، با توجه به فرم صورت خود نیز آرایش کنید و از اشتباهاتی که ناخواسته سن شما را بزرگتر از سنتان نشان می دهد، خودداری کنید.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

برجسته طلایی

این تکنیک و رنگ برای کسانی که ته رنگ گرم دارند توصیه می شود. گرمایی که این رنگ به صورت شما می دهد باعث می شود جوان تر به نظر برسید. از طرفی یکی از رنگ های ترند هر ساله برای تابستان همین انعکاس طلایی است.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

بالیاژ بلوند عسلی

معمولا رنگ های روشن چهره را جوان تر نشان می دهند، اما انتخاب سایه این رنگ روشن بسیار مهم است. به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های خیلی سرد و خاکستری دوری کنید و با رنگ های طلایی به صورت خود گرما بیافزایید.


بیشتر بخوانید: تاثیر رنگ مو بر صورت; چه رنگی به چهره من می آید؟


این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

بالایاژ طیف رنگی گرم

گفته می شود رنگ تیره باعث پیری صورت می شود. بنابراین به کسانی که سنشان بالاست و موهای تیره دوست دارند پیشنهاد می کنیم برای زیباتر شدن رنگ موهایشان به سراغ بالیاژ عسلی بروند و با توجه به فرم صورتشان مدل موی مناسبی در نظر بگیرند.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

قهوه شکلاتی

درست است که گفتیم رنگ موی روشن چهره را جوان تر نشان می دهد، اما نمی توان از این نکته غافل شد که رنگ موی روشن برای همه افراد مناسب نیست و به همه چهره ها نمی آید. اگر رنگ موهای شما به طور طبیعی تیره است، به سراغ رنگ های قهوه ای با رنگ گرم بروید، زیرا قهوه ای با رنگ سرد شما را مسن تر از آنچه هستید نشان می دهد.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

ترکیبی از عسلی و بلوطی

اگر نمی‌دانید کدام رنگ موی گرم به شما می‌آید، بهتر است بیش از یک رنگ را ترکیب کنید؟ این بار این ترکیب عسلی و بلوند مسی را امتحان کنید. ترکیبی گرم کننده صورت و دارای رگه های بلوطی و قرمز و رنگی درجه یک است.

این رنگ مو شما را 10 سال جوان تر می کند

تناژ عسلی و طلایی

رنگ موی یکدست را برای افراد مسن توصیه نمی کنیم. پس سعی کنید در انتخاب رنگ مو بیش از یک رنگ را در نظر بگیرید و به دنبال رنگ های مکمل باشید. برای مثال این ترکیب عسلی و طلایی روی موهای تیره بی نظیر و زیبا به نظر می رسد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا