اخبار ورزشی

واکنش صریح یحیی گل محمدی به حرف‌های ساپینتو: ما همه بیرانوند هستیم!

چند ساعت مانده به شروع دربی، یحیی گل محمدی اولین نفر از اردوی ارتش سرخ است که به صحبت های روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان می دهد.

سرمربی استقلالی در مصاحبه روز گذشته‌اش در اظهارنظری جنجالی در واکنش به حرکت خبرساز علیرضا بیرانوند پس از پیروزی در دربی و عبور دادن انگشت از زیر گلو به نشانه سر بریدن چنین گفته بود:
«به دروازه بانشان (بیرانوند) کاملا احترام می‌گذارم، احساس خیلی خوبی نسبت به او دارم، کامل مورد احترام من است. ولی بازیکنان، تماشاگران و همه ما کاری که او بعد از بازی مقابل ما انجام داد را فراموش نمی کنم. ما باید به هم احترام بگذاریم! چه ببریم و چه ببازیم ما باید به هم احترام. ولی این مدل تهدید کردن ها برای فوتبال خوب نیست.»

این سخنان ساپینتو از سوی پرسپولیسی ها شبیه شعارهای هواداران استقلال علیه دروازه بان تیم فوتبال ایران شده است و حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با انتشار مطلبی به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

صحبت های ساپینتو در شرایطی مطرح شد که بیرانوند در دو گفت و گو بعد از دربی برگشت، سعی کرده بود در حد شوخی با این بازی مخالفت کند اما به دلیل خشونت انکارناپذیرش نتوانست از چشم هواداران رقیب این موضوع را نادیده بگیرد. .

در این مقطع احتمالا صحبت های ساپینتو در شرایطی که دو باشگاه با صدور بیانیه ای مشترک سعی در حساسیت زدایی از دیدار پیش رو داشتند، هیزمی بر آتش آخرین بازی فوتبال ایران خواهد بود.

گل محمدی با انتشار عکس بیرانوند در توضیح این عکس نوشت: ما همه علیرضا بیرانوند هستیم.

احتمالا داستانش برای بازیکنان و البته هواداران پرسپولیس بازتر باشد.

بیرانوند یکی از چهره‌های کلیدی دربی است و از نظر ذهنی باید دور از فضای پرتنش این مسابقه بسیار حساس و دشوار باشد و گل‌محمدی با اعلام حمایت از دروازه‌بان تیمش، خواسته این فضای امن را برای او ایجاد کند و ضمنا به هواداران پرسپولیس هشدار بدهد که مراقب تحرکات احتمالی علیه دروازه‌بان شماره یک خود باشند. دروازه‌بانی که در بازی هوادار با مهار پنالتی مسعود شجاعی، نشان داد که از آمادگی خوبی بهره می‌برد.

واکنش صریح یحیی گل محمدی به حرف‌های ساپینتو: ما همه بیرانوند هستیم!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا