اخبار روز سینما

همسر لاکچری شهین تسلیمی که بود؟/عکس

به نقل از شمانیوز، شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون است.شهین تسلیمی در جوانی در تئاتر بازی کرد و در رادیو هم تست داد و قبول شد، اما به دلیل مخالفت خانواده از هر دوی این رشته انصراف داد. اولین برداشت شهین تسلیمی روبروی دوربین به سریال باغ مظفر برمی گردد. الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در سریالی بـه مهران مدیری معرفی کرده بود.

تسلیمی یکی از این بازیگران مشهور است که بیشتر عمر خود را در سفر گذرانده و برای پیشرفت خانواده خود در کشورهایی مانند ترکیه، هند و کانادا محل سکونت خود را تغییر داده است.

خانم تسلیمی چند سالی به همراه فرزندانش مجبور شدند ایران را به مقصد هند ترک کنند، هدف از این سفر یادگیری زبان انگلیسی بود. پس از ترک هند به دلیل محل تحصیل دخترش مجبور به اقامت در ترکیه شد. چند سالی در ترکیه زندگی کرد، اما طاقت نیاورد و به ایران بازگشت.

خانم تسلیمی سال ها پیش با احسان گرامی ازدواج کرد، همسرش برای کار در استرالیا زندگی می کند و به ایران سفر می کند.

ثمره این زندگی تنها یک دختر می باشد که در هند به دنیا آمده است، آقای گرامی همسر خانم تسلیمی در اسفند سال 98 دار فانی را وداع گفت.

همسر لاکچری شهین تسلیمی که بود؟/عکس


 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا