اخبار روز سینما

همسر سابق پژمان بازغی تغییر کرد

خبراملت: پژمان بازغی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. پژمان بازغی همسر سابق مستانه مهاجر است که به تازگی جدایی وی قطعی شده است. همسر سابق پژمان بازغی تهیه کننده سینما است. پژمان بازغی و همسرش یک دختر به نام نفس دارند که اکنون 16 سال دارد. آخرین اخبار در مورد خانواده. پژمان بازغی به خواندن ادامه دهید.

مستانه مهاجر، تهیه کننده 49 ساله تئاتر ایران و منشی و همسر سابق پژمان بازغی، اخیرا در پادکست «بازی» با علی ضیا گفت و گو کرده و در تصاویر جدیدش با چهره ای متفاوت ظاهر شده است.

در این مورد سایت «چه بپوشم» نوشت، به نظر می رسد مستانه که قبلا بوتاکس را به صورت خود تزریق کرده بود، ژل ها را تخلیه کرده و به چهره اصلی و طبیعی خود بازگشته است. او در گفت‌وگو با علی ضیا درباره زندگی‌اش پس از طلاق صحبت کرد و اعلام کرد که به سرطان رحم مبتلا شده است. با آرزوی سلامتی.

تغییر چهره مست مهاجر

مستانه مهاجر تهیه کننده سرشناس سینما در گفتگو با علی ضیا از مبارزه با سرطان رحم گفت.

این ستاره سینما در بخشی از گفت و گو از طلاق خود با پژمان بازغی خبر داد و گفت که رابطه آنها پس از طلاق خوب است.

مستانه مهاجر در بخشی دیگر از این گفت و گو درباره بیماری خود صحبت کرد که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

عکس های دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر

علاقه مندان به سینما که پژمان بازغی را به خوبی می شناسند می دانند که پژمان دختری به نام نفس دارد. وقتی نفس کودک بود، عکس های زیادی از او در کنار پدر و مادرش مستانه مهاجر در فضای مجازی منتشر شد.

سال ها بود که عکسی از نفس بازغی منتشر نمی شد تا این روزها که نفس ۱۶ ساله شد و خانم شد.

آخرین عکس نفس در کنار پدرش پژمان را در زیر می بینید.

دختر پژمان بازغی

چندی پیش نفس بازغی به همراه پدرش در اکران خصوصی فیلم حاضر شد.

او با پوشیدن بلوز سفید، شلوار جین یخی و شال آبی، به همراه پدرش در مراسم نمایش آخرین فیلمش، پرونده باز است، شرکت کرد.

سبک های نفس بازغی

به نظر می رسد نفس به اکسسوری ها و تزییناتی مانند گوشواره، دستبند و انگشتر علاقه زیادی دارد، زیرا معمولاً او را با این نوع وسایل در سبک های مختلف می بینیم.

سبک های نفس بازغی

نفس هفته گذشته به همراه مادرش در مراسم اکران فیلم «مقیمان نکجه» جدیدترین اثر شهاب حسینی حضور یافت و با بازیگران دیگری همچون شادی مختاری که در این مراسم حضور داشتند عکس انداخت. در آن صورت او کت و شلوار مشکی خود را با یک کت جین ست کرده بود.

سبک های نفس بازغی

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان

پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود حالش مرخص شد.

رضا نصیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در این خصوص گفت: پژمان در حین اجرای برنامه «کودک شو» به دلیل هیاهو و فشارهایی که در انجمن بازیگران سینمای ایران و سایر کارها با آن روبه رو است، دچار درد معده شد. موقعیت های این روزها با وجود این و با وجود درد شدید، اجرا را به پایان رساند.

photo_2023-06-23_17-46-41

پژمان بازغی رئیس جمهور شد

به گزارش روابط عمومی انجمن بازیگران سینمای ایران، اولین مجمع عمومی عادی انجمن بازیگران سینما برگزار و انتخابات داخلی هیات مدیره نیز برگزار شد.

چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه 1402 اولین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی بازیگران سینما به ریاست رضا کیانیان و با حضور نماینده اداره کار، مهندس کلاته، مدیر کل سالن سینما مرضیه برومند، بازرس سالن سینما سهیل رحیمی تشکیل شد. و پس از ارائه گزارشات لازم به انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرس به ترتیب فوق: پژمان بازغی، علی دهکردی، فریبا کوثری، کامبیز دیرباز، کورش سلیمانی، لاله اسکندری و بهناز جعفری به عنوان اعضای اصلی مجمع رأی داد. هیئت مدیره، حسین سلیمانی و فرید سجادی حسینی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و همچنین سحر دولتشاهی به عنوان بازرس اصلی و حبیب دهقان نسب به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.

همچنین در هفدهم اردیبهشت ماه در طول ماه، اولین جلسه داخلی هیئت مدیره تشکیل شد و سمت ها به مدت دو سال به شرح زیر تعیین شدند:

پژمان بازغی به عنوان رئیس جمهور، کورش سلیمانی نایب رئیس، علی دهکردی منشی و فریبا کوثری خزانه دار انتخاب شدند.

پژمان بازغی رئیس و سحر دولتشاهی بازرس / معرفی اعضای جدید انجمن بازیگران

داستان عشق پژمان بازغی و مستانه مهاجر

دورهمی پذیرای زوج هنرمند سینما مستانه مهاجر و پژمان بازغی بود. امید حاجیلی نیز شب گذشته دو قطعه موسیقی را به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و برنامه روز مادر در دورهمی اجرا کرد.

مدیری ابتدا در این برنامه از سن این زوج هنرمند پرسید. بازغی گفت: هر دوی ما متولد 53 هستیم، البته مستانه دو ماه بزرگتر است اما من تجربه بیشتری دارم (می خندد).

مهاجر در خصوص اختلاف نظر در کار پاسخ داد: ما در کار با هم اختلاف داشتیم. اما نه شخصا. چون تاریخ را از زندگی شخصی و کاری جدا می کنیم و هر روز قوی تر می شویم.

مجری دورهمی ماجرای عاشق شدن این زوج هنرمند را هم پرسید. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم. البته این را هم بگویم که در ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. ما برای اولین بار در یک جشنواره فیلم با هم آشنا شدیم. ما یک دوست مشترک داریم که ما را معرفی کرده است. وقتی به من ارائه کردند، آقای بازغی گفت: تیزرها را ویرایش می کنید؟ (می خندد) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلم شما دست من نیفتد!

اینجا بازغی با شیطنت و به شوخی گفت: اما افتادم دستش (خنده).

مهاجر ادامه داد: بعد از آن جلسه اول با خودم گفتم حق دارم فکر کنم پژمان بازغی را دوست ندارم. به هر حال زمان گذشت و دوباره همدیگر را دیدیم. و من عاشقش شدم و البته او هم عاشق شد و بالاخره در سال 1363 با هم ازدواج کردیم.

داستان عاشقانه عجیب پژمان بازغی

کارگردان درباره دستمزد بازغی در فیلم اسرافیل هم از مهاجر پرسید. مهاجر گفت: بله; او حتی برای بازی در فیلم من پول می گرفت. اما تخفیف داد. اسرافیل از نظر لوکیشن های زیاد و … فیلم سنگینی بود ولی گله نکرد. از همکاری همه عوامل و عوامل این فیلم تشکر می کنم.

در پایان زوج هنرمند مستانه مهاجر و پژمان بازغی ابراز خوشحالی کردند و مهاجر جایزه شید بهترین فیلم و کارگردانی فیلم اسرافیل را به موزه دورهمی اهدا کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا