اخبار روز سینما

همسر داریوش مهرجویی با کدام فیلم به شهرت رسید؟ + ویدیو

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را شوکه کردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس سرشناس هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی ظرف چند روز دستگیر شد و انگیزه قتل او و همسرش یک قرار شخصی و خانوادگی اعلام شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت ​​زهرا تهران تشییع شد. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری چون گاو، سنتوری و هامون است.

وحیده محمّدی‌فر با نام اصلی رقیه محمدی فر (19 بهمن ۱۳۴۷ – ۲۲ مهر 1402) فیلمنامه نویس، طراح صحنه و لباس و دستیار کارگردان ایرانی بود که در در ۱۹ بهمن ۱۳۴۷ به دنیا آمد و ۲۲ مهر ۱۴۰۲ به همراه همسرش داریوش مهرجویی در ویلای شخصی خود در شهر زیبادشت ناحیه فرخ آباد شهرستان فردیس به قتل رسید. او در دانشگاه تهران روانشناسی خوانده است.

وحیده محمدی فر با بازی در فیلم لیلا وارد سینما شد و بعدها فیلمنامه چند اثر سینمایی معروف را نوشت. آخرین تجربه کاری او نگارش فیلمنامه فیلم لامینور به تهیه کنندگی داریوش مهرجویی بود.

سکانسی از بازی وحیده محمدی فر در فیلم لیلا را ببینید. این فیلم ساخته داریوش مهرجویی است. لیلا در سال ۱۳۷۶ اکران شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا