اخبار روز سینما

همسر بیژن مرتضوی درگذشت بیوگرافی ستاره و علت مرگ


همسر بیژن مرتضوی پس از چند روز در کما بودن در ساعات اولیه روز جمعه دهم تحت چندین عمل جراحی بزرگ قرار گرفت. شهریور وی در سال 1402 درگذشت. اینکه همسر بیژن مرتضوی یا همان سهرا سعیدی متولد سال 62 است و 26 سال اختلاف سنی با بیژن مرتضوی دارد، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. همسر بیژن مرتضوی در اینستاگرام بسیار فعال بوده که او را در بین هواداران بیژن مرتضوی بسیار محبوب کرده است. همسر بیژن مرتضوی او به تومور مغزی مبتلا شده بود که باعث شد بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی علاقه مند شود. طی دو هفته گذشته ویدئوهایی از بیژن مرتضوی که از مردم می خواهد برای بهبودی همسرش دعا کنند در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده علاقه شدید بیژن مرتضوی به این ستاره است.

به گزارش شمانیوز ، بیژن مرتضوی در سال 1336 در بابل متولد شد و پس از انقلاب برای فعالیت در عرصه موسیقی به آمریکا رفت. بیژن مرتضوی که موسیقی را از 30 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد، با انتشار اولین آلبوم موسیقی خود در سال 1368 به فعالیت حرفه ای خود در موسیقی ادامه داد.

یک دختر جوان در ده سال گذشته در اکثر برنامه‌ها در کنار بیژن مرتضوی دیده شده است. این دختر همان ستاره سعیدی معروف به مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود و پس از مدتی رسما با بیژن مرتضوی ازدواج کردند. اختلاف سنی بیژن مرتضوی و سهرا سعیدی مورد انتقاد طرفداران این خواننده محبوب قرار گرفت اما این دو عاشقانه به زندگی مشترک ادامه دادند تا اینکه سال گذشته سیتا سعیدی به تومور مغزی مبتلا شد.

ستاره سعیدی متولد 1362 است اما برخی از سایت های خبری به اشتباه سال تولد او را 1376 اعلام کردند. ستاره سعیدی به واسطه فعالیت های بیژن مرتضوی در اینستاگرام بسیار شناخته شده و محبوب بود. در چند روز اخیر آگاهی عمومی بیژن مرتضوی از نحوه درمان و جراحی ستاره با انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی و دست به دست شدن این کلیپ ها، موضوع درمان و بهبودی ستاره سعیدی را در دستور کار عموم قرار داده است. عاشق موسیقی بودن

متأسفانه عملیات ها بی نتیجه بود و صبح جمعه 10 شهریور ستاره سعیدی بیژن مرتضوی را تنها گذاشت و به زادگاهش دوید.معین خواننده سرشناس ایرانی با اعلام درگذشت همسر بیژن مرتضوی این ضایعه را تسلیت گفت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا