اخبار روز سینما

همسر اول بیژن مرتضوی کیست؟


بیژن مرتضوی سال ها پیش با همسر اول خود ازدواج کرد و از این ازدواج یک پسر به دنیا آمد. بیژن مرتضوی به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شد و در حال حاضر با زنی به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده است.بیژن مرتضوی در سال 1358 به آمریکا مهاجرت کرد و تحصیلات موسیقی خود را در دانشگاه ایالتی تگزاس ادامه داد. بعدها در سال 1364 به کالیفرنیا نقل مکان کرد و اولین آلبوم خود را منتشر کرد.فعالیت زیاد همسر بیژن مرتضوی در اینستاگرام باعث محبوبیت او در بین طرفداران بیژن مرتضی شده است. همسر بیژن مرتضوی او به تومور مغزی مبتلا شده بود که باعث شد بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی علاقه مند شود.

همسر اول و دوم بیژن مرتضوی

او سال ها پیش ازدواج کرده و صاحب یک پسر می شود.بر اساس برخی رسانه ها گفته می شود این فرد دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست اما از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد. خبر تایید شده است.

او به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شد و با خانمی جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرد. ستاره سعیدی به عنوان مدیر برنامه های بیژن مرتضوی کار کرده و در رشته مدیریت تحصیل کرده است، اما کاربران زیادی در مورد جوانی همسر بیژن مرتضوی و اختلاف سنی آن ها به تبادل نظر می پردازند و معتقدند بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسر بسیار جوان دارند. و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برخی از کاربران با بیانی طنز اعلام کردند که نگران این حرکت این خواننده نیستند و همسرشان ۱۰ سال بعد به دنیا خواهد آمد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا