اخبار روز سینما

همسر آتیلا پسیانی همه را به گریه انداخت +عکس

آتیلا پسیانی یکی از بازیگران مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر بود که به لطف ایفای نقش های ماندگار در ذهن مردم ماندگار شده است. آتیلا پسیانی در سال های پایانی عمرش با سرطان مبارزه می کرد و چندی پیش انتشار عکسی از چهره ژولیده او همه را ناراحت کرد. آتیلا پسیانی پدر ستاره پسیانی بازیگری است که می گوید نقش خاصی برای بازیگر شدن نداشته و دخترش با توانایی های خودش وارد سینما شده است. آتیلا پسیانی او برای سفری به فرانسه رفته بود که در آنجا بیماری اش عود کرد و درگذشت.

تصاویر فاطمه نقوی همسر مرحوم آتیلا پسیانی در مراسم ختم آتیلا پسیانی که امروز برگزار شد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

آتیلا پسیانی پیش از این درباره همسرش نوشته بود: «در سال 1356 در تاتر با بازیگر جوانی آشنا شدم که یکی از تأثیرگذارترین افراد زندگی من شد. در سال 57ازدواج کردیم، در سال های 64و 68 صاحب دختر و پسر شدیم. در سال 68 ما گروه تئاتر را تاسیس کرد و دوستی و همکاری ما همچنان پابرجاست.

اولین تصاویر از مشهورترین بازیگران ایران در مراسم تشییع پیکر آتیلا پسیانی - چی بپوشم

عکسی دلخراش از همسر آتیلا پسیانی در غیاب او

عکس عاشقانه آتیلا پسیانی و همسرش.

آتیلا پسیانی بازیگر سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر اواخر هفته گذشته درگذشت.

جدیدترین عکس عاشقانه آتیلا پسیانی در کنار همسرش فاطمه نقوی در مراسم شبی برای  آتیلا را مشاهده می کنید.

photo_2023-10-07_23-27-18

آیا آتیلا پسیانی مسیحی بود؟

پس از درگذشت آتیلا پسیانی، بسیاری از رسانه ها تیتر یک شدند: آتیلا پسیانی، بازیگر مسیحی سینمای ایران درگذشت.

کمتر کسی می دانست که آتیلا پسیانی مسیحی است و جالب اینجاست که در زمان زندگی آتیلا پسیانی چیز زیادی از مذهب او گفته نشده است. دقیقاً معلوم نیست آتیلا پسیانی چه دینی دارد، اما سایت های مسیحی نوشته اند که این بازیگر مسیحی بوده است.

هفته گذشته فردوس کاویانی، هنرپیشه زرتشتی درگذشت، پس از مرگ وی، یکی از مجریان صدا و سیما اظهارنظر عجیبی درباره دین او کرد که واکنش‌های شدیدی را در پی داشت.

آتیلا پسیانی

علت مرگ آتیلا پسیانی چه بود؟

آتیلا پسیانی دیروز درگذشت. او در سال های اخیر با سرطان مبارزه می کرد.

چندی پیش ستاره پسیانی تاکید کرد که پدرش برای سفر شخصی به خارج از کشور رفته و سفرش برای درمان نبوده است.

ستاره پسیانی گفت: آتیلا پسیانی برای یک سفر شخصی به خارج از کشور سفر کرد اما متاسفانه به دلیل شرایط نامناسب مجبور به بستری شدن در بیمارستان شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا