اخبار روز سینما

همایون شجریان زندگی فردوسی پور را به وحشت انداخت!

همایون شجریان یکی از خوانندگان مشهور موسیقی سنتی است. همایون شجریان فرزند جانشین محمدرضا شجریان است. همایون شجریان فعالیت موسیقی خود را زیر نظر پدرش آغاز کرد و اولین کنسرت های حرفه ای همایون شجریان به همراه محمدرضا شجریان، حسین علیزاده و کیهان کلهر برگزار شد. همایون شجریان بعدها با سهراب پورناظری آشنا شد و آثاری که با او خلق کرد محبوبیت زیادی پیدا کرد. همایون شجریان او چند سالی است که از همسر سابقش جدا شده و با سحر دولتشاهی زندگی می کند.

همایون شجریان و عادل فردوسی پور با هم تجربه موتورسواری در خیابان های تهران را تجربه کردند.

این اتفاق در پشت صحنه مصاحبه مفصل و طولانی فردوسی پور با همایون شجریان افتاد. شجریان پیش از این در نشست خبری گفته بود که علاقه خاصی به موتورسواری هیجان انگیز دارد و هرکس موتورش را رها کند دچار وحشت می شود.

گویا فردوسی پور هم وحشت تصادف موتورسیکلت همایون شجریان را تجربه کرده است!

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

همایون شجریان در گفتگو با فردوسی پور درباره ازدواجش با سحر دولتشاهی صحبت کرد.

چند سالی است که خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی به گوش می رسد و حالا همایون شجریان برای اولین بار این خبر را تایید کرده است.

همایون ماجرای رابطه اش با سحر دولتشاهی را تعریف کرد که در فیلم زیر قابل مشاهده است.

عاشقانه همایون شجریان و همسرش در کنسرت

حالا که همایون شجریان ازدواج خود را با سحر دولتشاهی تایید کرده است، بد نیست مروری کنیم بر اتفاقات این دو هنرمند و رابطه ای که تا امروز از چشم همگان پنهان نبود اما به طور رسمی تایید نشد.

پیشتر نوشتیم: همایون شجریان و سحر دولتشاهی هرگز به طور رسمی ازدواج خود را اعلام نکرده اند، اما این دو در محافل عمومی و خصوصی با هم دیده می شوند و شواهد نشان می دهد که رابطه عاشقانه ای بین آنها شکل گرفته است.

چندی پیش این دو هنرمند پس از سفری به خارج از کشور با هم به ایران بازگشتند و پاسپورتشان ضبط شد. البته مدتی بعد پاسپورت همایون و سحر به آنها داده شد.

این خواننده در یکی از آخرین کنسرت های همایون شجریان در حضور صدها نفر از هوادارانش به سحر دولتشاهی دسته گل اهدا کرد.

سحر دولتشاهی نیز با ارسال بوسه ای برای همایون به این حرکت عاشقانه واکنش نشان داد.

فاش شدن ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

مارال بنی آدم بازیگر سینما و تئاتر یکی از اولین افرادی بود که ازدواج همایون و سحر را فاش کرد. او عکسی از خود در کنار همسرش علی سرابی و همچنین همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر کرد. بنی آدم با انتشار این تصویر تولد همایون شجریان را تبریک گفت.

این اولین باری بود که همایون شجریان و سحر دولتشاهی در یک جلسه دوستانه با هم دیده شدند.

1

سحر دولتشاهی به تازگی عکسی از کودکی همایون شجریان منتشر کرده و تولد همایون را تبریک گفته است.

2

پیش از این سحر دولتشاهی بازیگر سرشناس سینما در مراسم نماز بر پیکر استاد شجریان که 18 سال سن داشت در کنار همایون شجریان حاضر شد. مهر در سال 1398 با موضوع کاربران و رسانه های فضای مجازی برگزار شد. همزمان گفته می شود همایون شجریان، مژگان شجریان و سحر دولتشاهی برای تشییع استاد شجریان سوار بر خودرو به مشهد می روند.

انتشار بیانیه مشترک خانواده شجریان در اینستاگرام سحر دولتشاهی از دیگر اتفاقاتی بود که باعث شد تا کاربران فضای مجازی گمانه زنی کنند که خانم دولتشاهی عضوی از خانواده فرهنگی شجریان شده است.

3

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا