اخبار روز

هشدار پزشکان در مورد افزایش عفونت های ویروسی!/جزئیات

علائم آلرژی فصلی با تب همراه نیست و نکته دیگر این است که افرادی که از بدن درد، ضعف و بی حالی ناشی از عفونت ویروسی رنج می برند، به ویژه افرادی که بیماری های زمینه ای دارند، باید نهایت احتیاط را به خرج دهند و از دورهمی‌های غیرضروری خودداری کنند.

مدیر اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: معمولا در اوایل پاییز و اواخر شهریور ما شاهد افزایش شیوع بیماران عفونت تنفسی هستیم و مراجعات سرپایی و بستری نیز به همین دلیل افزایش یافته است.

دکتر. عاطفه عابدینی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فوق تخصص ریه در اشاره به افزایش مراجعات به مراکز درمانی با علائم کرونا و آنفولانزا، توصیه کرد تا افراد همچنان در مکان های شلوغ از ماسک استفاده کنند و در صورت تنگی نفس. ، در صورت مشاهده علائم سرفه و سرماخوردگی باید نکات بهداشتی را رعایت کنید تا به دیگران منتقل نشود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد ممکن است دچار علائم تنفسی ویروسی از جمله علائم ساده مانند آبریزش بینی و گلودرد شوند، اما در برخی موارد که با تب همراه است باید بدانیم که علائم آلرژی فصلی همراه با تب نیست و علائم دیگری نیز وجود دارد. نکته این است که افرادی که به دلیل عفونت‌های ویروسی بیمار هستند و از ضعف و بی‌حالی رنج می‌برند، به‌ویژه افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، باید نهایت احتیاط را به خرج دهند و از دورهمی‌های غیرضروری خودداری کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا