اخبار روز

هشدار پلیس نسبت به فروش کالا در سایت های آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با قبض جعلی از حداقل 18 نفر کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در خصوص جزئیات این پرونده گفت: با تشکیل یک فقره کلاهبرداری در سطح شهر تهران و وصول شکایت شاکیه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاه قرار گرفت. تیم پلیس آگاهی تهران بزرگ اولین قدم بودند. با تحقیق و مصاحبه با مالبکته متوجه شدند شاکی آگهی فروش تلویزیون را در یکی از سایت های خرید و فروش اجناس مستعمل درج کرده است که در 28 تیرماه شخصی با وی تماس گرفته و از وی درخواست خرید تلویزیون کرده است.

وی با اشاره به ملاقات شاکی با فرد کلاهبردار که خود را خریدار کرده بود، گفت: این فرد با ارائه قبض جعلی و دروغگویی به شاکی به بهانه واریز وجه، تلویزیون را تحویل گرفت و پیامک ارسال می شود. چند دقیقه… سریع از محل دور شد. شاکی پس از استعلام از بانک در نهایت متوجه شد که هیچ پولی به حسابش واریز نشده و از وی کلاهبرداری شده است.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی کلاهبردار ادامه داشت، گفت: با ادامه تحقیقات، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی موفق به شناسایی هویت متهم و شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محله های شهر تهران شدند. اخذ مجوزهای لازم برای انجام عملیات.

رئیس پلیس آگاهی منطقه تهران بزرگ با اشاره به عملیات پلیسی برای دستگیری متهم گفت: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد. همچنین محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن هشت دستگاه تلویزیون، 9 شاخه لوستر برنجی، پنج عدد بلندگوی تلویزیون، دو جاروبرقی، یک عدد کنسول PS5 و یک دستگاه یخچال فریزر کشف شد.

وی در خصوص انتقال متهم به مقر پلیس و بازجویی از وی گفت: متهم که در بازجویی های مقدماتی دستگیر و با مدارک موجود مواجه شد به جرم خود اعتراف کرد و با استفاده از فیش بانکی جعلی از 18 نفر کلاهبرداری کرد. همچنین برای این فرد پرونده تشکیل و متهم برای ادامه سیر مراحل کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شد. تحقیقات در این زمینه برای کشف جرایم احتمالی بیشتر ادامه دارد.

ولی پور گودرزی در این خصوص به مردم هشدار داد که هنگام فروش کالای خود در سایت های اینترنتی دقت کنند ابتدا از واریز وجه به حساب خود اطمینان حاصل کنند و سپس کالا را به خریدار تحویل دهند و از مطالبات خودداری کنند ب. اختلال در امور بانکی. سیستم. هنگام ارسال اس ام اس و غیره تردید نکنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا