اخبار ارز دیجیتال

هشدار: پروژه تقلب سکه کربلا! /سوء استفاده از احساسات مذهبی برای جلب سرمایه‌گذاران!

بر اساس مشاهدات اخیر در شبکه های اجتماعی، پروژه تقلب سکه کربلا یا سکه کربلا به طرز عجیبی رواج پیدا کرده و اخطار جدیدی هم در مورد آن داده شده است.

اخیراً صفحات مذهبی مختلف در شبکه های اجتماعی از احساسات کاربران سوء استفاده کرده و پروژه ای با عنوان پروژه سکه کربلا یا ارز کربلا راه اندازی کرده اند این نوع کلاهبرداری بر اساس نرخ تورم در ایران است و افراد سودجو سعی می کنند کاربران را به خرید این سکه ها ترغیب کنند و در نتیجه تمام دارایی افراد از بین می رود.

پروژه تقلب سکه کربلا; سوء استفاده از احساسات مذهبی سرمایه گذاران!

اخیراً در شبکه های اجتماعی چندین صفحه با محتوای مذهبی با سوء استفاده از احساسات کاربران، تبلیغ پروژه ای با نام کربلا کوین یا سکه کربلا هستند. در این اطلاعیه ها به تورم در ایران اشاره شده و ادعا شده است که با خرید این سکه ها می توانید با حفظ ارزش سرمایه به سود 3000 درصدی دست پیدا کنید.

همچنین در معرفی کربلا کوین از این توکن به عنوان پول بومی شیعیان یاد شده است و گفته می شود درصدی از فروش سکه صرف امور خیریه می شود.

پروژه ای که عملا هیچ داده ای از عملکرد و سودآوری آن ارائه نمی دهد و فقط بیان می کند که اگر از هر 1000 نفر از 180 میلیون مسلمان در سراسر جهان فقط یک نفر این ارز را خریداری کند، سرمایه کاربر در 5 سال 30 برابر می شود. تجربیات

پروژه کلاهبرداری سکه کربلا رواج یافت

از دیگر وعده های داده شده در تبلیغات در این صفحات اجتماعی، دادن وام یا خرید و فروش توکن کربلا کوین است.

در این صفحات لینکی برای دریافت وجود دارد کربلا کوین فرض بر این است که با مراجعه به آدرس این لینک، کاربر در مورد میزان سرمایه گذاری یا سود، پرسش و پاسخ دریافت کند. همچنین در پایان شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربر دریافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که عدم وجود مدرکی دال بر نحوه کار این پروژه و اعضای مدیریت آن به همراه دریافت اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران، نشانه کلاهبرداری این پروژه است.

این گروه رسالت خود را توانمندسازی جامعه مسلمانان به ویژه شیعیان جهان برای عصر دیجیتال همراه با نوآوری و بشردوستی اعلام کرده است.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا