اخبار روز سینما

هزینه عروسی گلزار به میلیارد رسید! | عروسی مجلل آقای بازیگر

به نقل از پی ام آپ در روزهای گذشته مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و محبوب ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد. محمدرضا گلزار 11 فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار به تازگی ازدواج کرده و متاهل است. محمدرضا گلزار  یک سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

در روزهای اخیر مراسم ازدواج یکی از جنجالی ترین و سرشناس ترین بازیگران سینمای ایران برگزار شد که این مراسم در اتاقی ویژه در گرمدره کرج برگزار شد و به گفته مسئولان برای رزرو این تالار اگر همین الان اقدام کنید زودترین زمان ممکن 24 و 25 مهرخواهد بود و البته به گفته مسئولان این تالار، این عمارت خاص منوهای معمولی مانند طلا و نقره را ندارد اما برای هر عروس و داماد و مراسم خاص این منو به صورت ویژه طراحی می‌شود.

اگرچه هزینه های این تالار بسته به انتخاب عروس و داماد متفاوت است، اما حداقل منوی پذیرایی در این تالار دو میلیون و 500 هزار تومان است. این بدان معناست که اگر تعداد مهمانان عروسی محمدرضا گلزار حدود 400 نفر بوده باشد و این سوپراستار کمترین میزان پذیرایی را برای این باغ تالار انتخاب کرده است، باید رقمی در حدود 1 میلیارد تومان فقط برای هزینه پذیرایی و شام عروسی پرداخت کرده باشد و این کمترین مبلغ ممکن در این منو است، زیرا این رقم می تواند دقیقا دوبرابر باشد یعنی برای هر مهمان تا 5 میلیون تومان افزایش یابد.

هزینه گل آرایی در این تالار می تواند از 110 میلیون تومان تا 300 میلیون تومان متغیر باشد و سایر هزینه ها مانند کیک و سفره عقد بسته به مدل های مختلف از 100 میلیون تا 300 میلیون تومان در نوسان است.

در واقع اگر محمدرضا گلزار تمام یا بخشی از هزینه این تالار و خدمات آن را استفاده نکرده باشد، بدون شک با یک عروسی میلیونی روبرو هستیم که طبق ارقام موجود می تواند بین 3 تا 10 میلیارد تومان برای این سوپراستار هزینه داشته باشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا