اخبار روز

هر آنچه تاکنون از قتل داریوش مهرجویی و همسرش می دانیم

تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش همچنان ادامه دارد، هرچند به نظر می رسد عاملان ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را به قتل رسانده اند.

به گزارش سایت جنایی، برخی شواهد حاکی از آن است که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شده و سپس عاملان با همسرش درگیر شده و او را کشته اند.

به گزارش خبرنگار ما، دختر داریوش مهرجویی شب گذشته در این دوره آموزشی حضور یافت و از ساعت 20:30 با پدرش از طریق پیامک در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت 22 ادامه داشت. این دختر جوان به بازپرس گفت: از پدرم پرسیدم شام قرار است بخوریم و پدر گفت: ما دوغ می خوریم.

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به خانه رسید متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از بستگانش در مهرشهر کرج تماس گرفت و گفت که می ترسم تنها وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفت اما کسی به تلفن پاسخ نداد. در نهایت به پیشنهاد خانواده ای که با او تماس گرفتند، دختر نوجوان منتظر آمدن خانواده اش می ماند و سپس با هم وارد خانه می شوند.

وقتی این نوجوان و خانواده اش وارد خانه شدند با جسد داریوش مهرجویی و همسرش مواجه شدند و با پلیس تماس گرفتند. وضعیت تکان دهنده اجساد نشان می داد که در ابتدا شگفت زده شده اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی وضعیت اجساد نشان می داد که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شده است. عاملان با چوبی که ظاهراً متعلق به درخت گیلاس بود، به سر او زدند؛ لکه های خون روی این چوب نمایان بود. بعد از گیج شدن داریوش مهرجویی، رگش را بریدند و جسدش را بیرون از آشپزخانه گذاشتند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق های خواب پیدا شد. گلوی وی نیز بریده شده بود اما آثار به جا مانده بر روی بدن این زن نشان می دهد که وی با عاملان قتل درگیری داشته و از ناحیه دست و پا شکستگی دارد.

ممکن است با صدای دعوای قاتلان با شوهرش از خواب بیدار شده و حالت تدافعی به خود بگیرد.

وضعیت خانه پس از حضور مأموران در خانه نیز نشان می داد که عاملان قتل احتمالاً هنگام آمدن این نوجوان به خانه در خانه بوده اند زیرا اولاً تا ساعت 10 صبح با پدرش پیامک داشته و قتل رخ داده است. بعد از آن ساعت و ثانیاً وضعیت اجساد. و خانه نشان می داد که قتل ها اخیرا اتفاق افتاده است.

گفته می شود که این نوجوان بسیار شوکه شده و در حال حاضر نزد یکی از بستگان خود اقامت دارد.

همانطور که گزارشگر جنایی مشاهده کرد، خانه داریوش مهرجویی در شهری بزرگ است که همه خانه ها باغ ویلا هستند. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع وسعت دارد که ساختمانی به طول 200 متر در آن ساخته شده و دارای سه اتاق خواب است. اهالی می گویند که به دلیل باغ ویلاها و امنیت عالی که این توسعه ایجاد می کند، ورودی باغ ها هرگز بسته نشد و همه ساکنان درب ورودی را باز گذاشتند. شهر محفوظ است و نگهبان دارد. پشت خانه باغ داریوش مهرجویی زمین بایری است که ظاهرا عاملان از آنجا وارد شده اند. همچنین دو دوربین مداربسته در باغی نزدیک وجود دارد که پلیس آنها را ضبط کرده و برای تجزیه و تحلیل برد.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه شهر ویلایی است و بعد از آن خانه دیگری نیست.

بیشتر بخوانید:

سرقت 2 گوشی تلفن همراه و طلا از خانواده مهرجویی

دستگیری 4 مظنون پرونده قتل داریوش مهرجویی / آیا کسی دستگیر شده است؟

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا