اخبار روز سینما

استایل جذاب هدی زین العابدین با لباس هندی + تصویر

هدی زین العابدین فارغ التحصیل رشته گرافیک بود اما در اوایل دهه 90 وارد عرصه بازیگری شد و به عنوان بازیگر شناخته شد. سریال «سقوط یک فرشته» اولین کاری بود که هدی زین العابدین در آن خود را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد. از دیگر کارهای موفق هدی زین العابدین می توان به سریال های «شوخی کردم» و «رقص روی شیشه» و فیلم های «طلا»، «سمفونی نهم» و «گروه دختران» اشاره کرد. با این حال او بیشترین شهرت خود را با بازی در نقش مارال در سریال «رهایم کن»  تجربه کرد که همچنان پخش می شود. او در این سریال نقش یک پرستار را دارد که دو برادر حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا عاشق او هستند. هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری به مدلینگ نیز می پردازد.

هدی زین العابدین یکی از خوش پوش ترین بازیگران ایرانی هر بار در موقعیت های مختلف با استایلی متفاوت و زیبا ظاهر می شود. یکی از استایل های جذاب این هنرمند زیبا و دوست داشتنی، لباس هندی متفاوت اوست.

این بازیگر اخیرا با سریال رهایم کن خوش درخشید و سبک او نیز در سریال مورد توجه قرار گرفت. سایت چی بپوشم درباره استایل هندی این بازیگر نوشته است: او برای تهیه این لباس یک کت مخمل قرمز بلند به تن کرده که در لبه های آن جزئیات جذابی دارد و در برخی قسمت ها از پارچه مخمل سبز رنگ استفاده شده است که جلوه زیبایی در کنار رنگ قرمز دارد. هدی این مانتو جذاب را با بلوز، شال، کیف، کفش و دامن بلند مشکی ترکیب کرده است.

همانطور که می دانید انتخاب اکسسوری ها در استایل هر فرد تاثیر زیادی دارد و انتخاب مناسب و به جای اکسسوری باعث افزایش امتیاز استایل می شود. هدی زین العابدین در انتخاب اکسسوری ها سلیقه و دقت بالایی دارد و در این لباس لباس هایی را انتخاب کرده که به استایل جذابیت می بخشد. به عنوان مثال، گوشواره های آویزان بلند با پرهای قرمز.

استایل هندی هدی زین‌العابدین

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا