اخبار روز سینما

هدی زین العابدین همه را به گریه انداخت

هدی زین العابدین فارغ التحصیل رشته گرافیک بود اما در اوایل دهه 90 وارد عرصه بازیگری شد و به عنوان بازیگر شناخته شد. سریال «سقوط یک فرشته» اولین کاری بود که هدی زین العابدین در آن خود را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد. از دیگر کارهای موفق هدی زین العابدین می توان به سریال های «شوکی کاردم» و «رقص روی شیشه» و فیلم های «طلا»، «سمفونی نهم» و «گروه دختران» اشاره کرد. با این حال هدی زین العابدین او بیشترین شهرت خود را با بازی در نقش مارال در سریال «دژام» تجربه کرد که همچنان پخش می شود. او در این سریال نقش یک پرستار عاشق دو برادر حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا را بازی می کند. هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

هدی زین العابدین پس از دریافت جایزه در جشن حافظ متنی احساسی و غمگین منتشر کرد.

این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: این جایزه اولین جایزه من است و برای من بسیار ارزشمند است و یادآور لحظات فوق العاده ای است که در کنار شما مردم عزیز گذرانده ام. از هیئت داوران عزیز که من را انتخاب کردند تشکر می کنم. برای آزادی همه و تک تک عوامل خوب و شریف سریال رحیم.

زین العابدین که اخیرا برادرش را از دست داده است، نوشت: از خانواده ام و همه عزیزانی که در این سال ها همراهم بودند تشکر می کنم، نبود برادرم غم بزرگی است خواهر عزیز، حیف که بودی. نه در کنارم، اما می دانم که از بالا به من نگاه کردی، من همیشه حمایتت، هدیه تو را به یاد خواهم داشت. روح همه عزیزان در بهشت ​​شاد.

هدی زین العابدین در رابطه عاشقانه؟

عکسی از هدی زین العابدین و اشوان خواننده پاپ در جشن حافظ شب گذشته منتشر شد که خبرهای زیادی را به همراه داشت. با انتشار این تصویر و بر اساس شایعات منتشر شده در ماه های قبل، سایت اصلی حدس می زد که آنها در یک رابطه عاشقانه هستند.

به گزارش این سایت، هدی زین العابدین برای بازی در سریال «رحیم کن» جایزه بهترین بازیگر زن نمایش را از آن خود کرد اما نکته اینجاست که او این جایزه را از اشوان دریافت کرده است. در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره رابطه هدی زین العابدین و اشوان شنیده می شود و حالا این عکس می تواند به این شایعات دامن بزند.

تصویر جنجالی هدی زین العابدین و اشوان

عزاداری هدی زین العابدین

هدی زین العابدین چندی پیش در سوگ برادرش نشست، این بازیگر در حالی برادرش را از دست داد که متاسفانه کوچک و نه چندان بزرگ بودند.

برای این بازیگر جوان کشور و خانواده اش آرزوی صبر و آرامش داریم/روحش شاد.

هدی زین العابدین در سوگ درگذشت برادر کوچکترش + عکس جدید 1402-❤️ گوهرهدی زین العابدین همه را به گریه انداخت

صحبت های احساسی هدی زین العابدین با هوادارانش

هدی زین العابدین در سال های اخیر در فیلم های مختلف و آثار نمایش خانگی بازی کرده است اما در هیچ اثری به اندازه رحیم کن دیده نشده است.

با اینکه تنها دو قسمت از پخش سریال رحیم کن باقی مانده است، اما هدی زین العابدین متنی احساسی را خطاب به مخاطبانش منتشر کرد.

هدی نوشت: اعتراف می کنم که با تو گریه می کنم، غمگین می شوم و دلم برای تک تک صحنه ها تنگ شده است.

5862987هدی زین العابدین همه را به گریه انداخت

بیوگرافی هدی زین العابدین

او قبل از شروع به بازیگری در زمینه تبلیغات و مدلینگ فعالیت می کرد. و احتمالا آن را از تبلیغات معروف برنج به خاطر دارید.

اولین کار جدی هنری هدی زین العابدین در سال 1389 با بازی در سریال سقوط یک فرشته ساخته بهرام بهرامیان و حمید بهرامیان آغاز شد.

اما پیش از آن حضور کوتاهی در مجموعه تلویزیونی «چفزباشی» به کارگردانی محمدرضا آرتمن، فیلم «چمدان» به کارگردانی مانی حقیقی و همچنین در سریال «خانه روشن» به کارگردانی وحید موسیان داشت. او همچنین در سریال شوخی کاراد حضور داشت.

هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۵ با بازی خوب و متفاوت در فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیراگی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی ایفای نقش کرد و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

زندگینامه هدی زین العابدین; زندگی حرفه ای، شخصی و زناشویی او. مربعهدی زین العابدین همه را به گریه انداختهدی زین العابدین همه را به گریه انداختهدی زین العابدین همه را به گریه انداخت

همچنین در سال 1396 در فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی بازی کرد و در جشنواره فیلم فجر 1396 شرکت کرد. طلا هدی زین العابدین در این فیلم در کنار هومان سیدی، نگار جواهریان و طناز طباطبایی ایفای نقش می کند.

هدی زین العابدین به تازگی در سریالی به نام رقص روی شیشه با بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، بهرام رادان، میترا حجار و حامد کمیلی ظاهر شده است. کارگردان این سریال مهدی گلستانی است.

خلاصه داستان سریال Dancing on the Glass: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که مهاجرت را محکوم می کند و خانواده را ستایش می کند. رعنا (مهتاب کرامتی) و یغما (بهرام رادان) زندگی خوب و عاشقانه ای دارند، اما سایه رازهایی که پنهان کرده اند زندگی آنها را تهدید می کند و این پنهان کاری ماجراهای وحشتناکی را برایشان رقم می زند.

دانلود قسمت نهم سریال رقص روی شیشه برگزیدههدی زین العابدین همه را به گریه انداخت

هدی زین العابدین درباره کم حاشیه بودنش در اینستاگرام می گوید: احساس می کنم نباید درگیر کاری شوم و سعی می کنم در زمان مناسب از اینستاگرام مثل «اهواز هوا ندارد» یا «کم آبی» استفاده کنم.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا