اخبار روز سینما

هبه ابوک زن اشرف حکیمی ; خیانتی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

هبه ابوک زن اشرف حکیمی که این با داستان جدایی‌اش بر سر زبان‌ها افتاد امروز با اتفاق پیش‌بینی و تازه‌ای رو به رو شد که خبرساز شد.

ابوک همسر اشرف حکیمی، هنرپیشه اسپانیایی است که پس از متوجه شدن خیانت همسرسل درخخ درخش . اما باید بدانید این خیانت چیست و یا طلاق بدون حاشیه صورت گرفته است یا خیر؟ با ما تا انتهای نوشتار هبه ابوک زن اشرف حکیمی همراه باشید.

هبه ابوک زن اشرف حکیمی

خیانتی که سر و صدای زیادی به پا کرده است

هبه زن اشرف حکیمی

خیمی حکیمی به همسرش باعث شد که این زوج خبرساز شوند و اما به راستی ماجرای چسی تجاوز حکیمی بازیکن مراکشی تیم پاریسن ژرمن به یک زن 24 ساله او و همسرش هبه ابوک را دگرگون. ابوک بعد از وقوع این ماجرا درخواست طلاق داد اما ماجرا به همین جا ختم نشد.

ماجرای هبه ابوک

ماجرای هبه ابوک
ماجرای هبه ابوک

ابوک بعد از اعلام درخواست طلاقش نصف دارای اشرف حکیمی را خواستار شد. اما متوجه شد که حکیمی همه دارایی‌اش را به نام مادرش ثبت کرده است.

حکیمی با خالص حدود 24 میلیون دلار، که 80 درصد حقوق PSG او به طور مستقیم به حساب بانکی مادرش واریز می‌شود. زمانی که او به تجاوز جنسی شد، آبوک هیچگاه از همسرش حمایت نکرد.

حکیمی همچنان باقی بی‌گناه را حفظ کرده است و باور دارد که زن به دنبال اخاز اذه باشد. اما این ادعایی است که چرا ابوک خود دارای ارزش خالص 2 میلیون دلاری است و اگر حکیمی دارایی های خود را مالکیت داشته باشد، حدود 8.5 میلیون دلار دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا