اخبار ورزشی

احتمال رفتن هافبک سابق پرسپولیس به استقلال!

هافبک سابق پرسپولیس درباره پیوستن به استقلال با جواد نکونام صحبت کرده است.

به گزارش پی ام آپ، جواد نکونام طی چند روز گذشته همزمان با انتخاب به عنوان سرمربی جدید استقلال با بازیکنان مورد نظر خود تماس گرفت تا برای حضور در فصل آینده در تیمش استعلامات لازم را انجام دهد.

چند بازیکن سابق پرسپولیس در لیست اسامی حضور دارند و ممکن است در فصل آینده چند بازیکن سابق پرسپولیس را در آبی پوشان ببینیم. پس از دعوت نیکنام از مهدی شیری، مدافع راست سابق پرسپولیس که سابقه همکاری با نیکونام در فولاد را نیز داشت، حالا خبر می رسد که نیکنام یکی دیگر از شاگردان سابق خود در فولاد را که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد، فراخوانده است. و از او پرسید که می خواهد به استقلال برود.

احسان پهلوان، وینگر فنی فصل گذشته فولاد که دو فصل در پرسپولیس بازی کرد، به شدت مورد توجه نکونام است و حتی خود جواد نیز مذاکرات اولیه ای را با این بازیکن برای پیوستن به استقلال انجام داده است. پهلان برای حضور در استقلال مشکلی ندارد اما قرار است این هفته مذاکرات نهایی او و باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف این بازیکن انجام شود.

منبع/ اخبار ورزشی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا