اخبار روز سینما

نیوشا ضیغمی سوژه شد لباس عجیب در نیوشا ضیغمی + عکس

نیوشا ضیغمی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینما در دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی از جمله اخراج ها، موفقیت اجباری، پرتقال های خونی، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و … به ایفای نقش پرداخته است. نیوشا ضیغمی به جز بازیگری به مدلینگ هم می پردازد و هر از چند گاهی تصاویری از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است که سال گذشته خبر جدایی آنها منتشر شد و با وجود اینکه این بازیگر به طور رسمی و واضح نگفته بود که از هم جدا شده است، به طور غیرمستقیم چندین بار بر آن تاکید کرد. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان یک دختر به نام لنا دارند. آخرین اخبار در مورد نیوشا ضیغمی به خواندن ادامه دهید

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگرانی است که همواره شایعات زیادی پیرامون او وجود داشته و به خصوص نحوه پوشش او همواره با واکنش هایی همراه بوده است.

اما آیا واقعا نیوشا ضیغمی یک بازیگر خوش پوش و شیک پوش است؟ سایت چی بپوشم تخصصی مد به این سوال پاسخ منفی داده است. این سایت نوشت: یادتان هست آن دورانی که جلیقه و سارافون مد شد و فروش «زیر سارافون» چندین برابر شد؟ نیوشا ضیغمی با یکی از قیافه های اخیرش ثابت کرد که همچنان به آن مدل استایل اختصاص دارد!

نیوشا ضیغمی سارافون بلند پشمی خود را با سارافون بلند آبی ترکیب کرد و جالب ترین نکته در این سبک ترکیب این دو تکه با ساق است. حالا چه چیزی این استایل پاییزی را کامل تر می کند؟ بله، یک جفت کفش تابستانی!

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته این روزها رسانه ها نوشتند نیوشا ضیغمی و همسرش 12 سال است که با هم هستند و حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1376 به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی مطرح شده بود که این بازیگر با انتشار مطلبی و آرشیو عکس های همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرد.

نیوشا ضیغمی عکس شناسنامه مهر طلاق منتشر شد. او پس از چند ساعت استوری خود را حذف کرد و باعث ایجاد جنجال در مورد خبر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شد.

00نیوشا ضیغمی سوژه شد لباس عجیب در نیوشا ضیغمی + عکس

نیوشا ضیغمی نیز اخیرا متن و تصویری منتشر کرده که نشان می دهد تنها و مجرد است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ سولداد منتشر کرد.

یازدهنیوشا ضیغمی سوژه شد لباس عجیب در نیوشا ضیغمی + عکس

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی سوژه شد لباس عجیب در نیوشا ضیغمی + عکس

صحبت های نیوشا ضیغمی در مورد عدم مهاجرت

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما سال گذشته در اولین قسمت از برنامه پشت صحنه رادیو تهران گفت: به دلیل تولد پسرم نزدیک به دو سال است که کار نکرده ام اما در حال حاضر همزمان مشغول فیلمبرداری سه پروژه سینمایی هستم. .

نیوشا ضیغمی درباره فعالیت های اجتماعی خود گفت: حدود 4، 5 سال پیش با انجمن کودکان کار آشنا شدم و این همکاری برای من فقط یک پیش نمایش تبلیغاتی بود. اما پس از آن این به یکی از بزرگترین نگرانی های زندگی من تبدیل شد. به نظر من کار کودک یکی از بزرگترین مشکلات جامعه کنونی ماست.

این هنرمند ادامه داد: وقتی بچه های کار را حتی با شرایط پسر خودم مقایسه می کنم، می بینم که متاسفانه امکانات رشد، تحصیل، سلامت، بازی، تحصیل و خیلی چیزهای دیگر که حق طبیعی همه است را ندارند. که باید در چارچوب یک زندگی سالم گنجانده شود. آنها از کودکی مجبور به کار هستند و متاسفانه تعداد آنها در حال افزایش است.

شوریده بازیگر این فیلم افزود: کاری از دستم بر نمی آید که برایشان امرار معاش کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که صدایی برای این کودکان باشم. حتی اگر بخواهیم اسمش را بگذاریم نمایش یا هر چیز دیگری، من وظیفه انسانی خود را چنین می دانم.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی نظر شخصی دارد و می تواند این موضوع را تحلیل کند اما به هر حال استقبالی که از زمانی که سفیر انجمن کودکان کار شدم در جامعه دیدم بسیار خوب است. اکثر ما فقط این فکر را داریم که این بچه ها در چهارراه گل می فروشند و یکی آنها را می گیرد و می آورد. واقعا اینطور نیست. بسیاری از این کودکان سرپرست خانواده هستند. در 6 یا 7 سالگی باید کار کنند تا خرج خانه را بدهند. حقیقت این است که ما چیز زیادی نمی دانیم، اما آواز خواندن بسیار آسان است.

نیوشا ضیغمی در پایان این گفتگو در پاسخ به مهاجرت مهناز افشار نیز گفت: اطلاعی از کارهای خانم افشار ندارم. اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده ام، اینجا مانده ام و خواهم ماند. با تمام اتفاقات عجیب و غریبی که هر روز درگیر آن هستیم، اینجا را ترجیح می دهم و دوست دارم. جوانی ام را اینجا گذراندم و با تلاش به این مقام رسیده ام و ترجیح می دهم اینجا بمانم.

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی سوژه شد لباس عجیب در نیوشا ضیغمی + عکس

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا