اخبار روز سینما

نیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

نیوشا ضیغمی یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن سینما در دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی از جمله اخراجی ها، توفیق اجباری، پرتقال های خونین، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و … به ایفای نقش پرداخته است. نیوشا ضیغمی به جز بازیگری به مدلینگ هم می پردازد و هر از چند گاهی عکس هایی از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است که سال گذشته خبر جدایی آنها منتشر شد و علیرغم اینکه این بازیگر به طور رسمی و واضح نگفته بود که از هم جدا شده است، چندین بار به طور غیرمستقیم بر آن تاکید کرد. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان یک دختر به نام لنا دارند.

به گزارش پی ام آپ، نیوشا ضیغمی که اخیراً در مصاحبه ای از طلاق خود در سال گذشته صحبت کرده و گفته بود زلزله 8 ریشتری زندگی اش را لرزاند، حالا با تصاویری جدید نشان می دهد که دوباره عاشق شده است.

نیوشا ضیغمی دو استوری گذاشت که در اولی دسته گلی بزرگ و گران قیمت در دست داشت و با #عشق گذاشت.

در تصویر دوم این بازیگر دسته گل زیبایی که به همراه شکلک قلب و گل به او هدیه داده است را منتشر کرده است.

گمانه زنی ها در میان طرفداران این بازیگر آغاز شده و از این به بعد این مرد خوش شانس که دل این بازیگر را به دست آورده کیست؟

2

زلزله 8 ریشتری در زندگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش از اتفاقات سختی که در سال گذشته برایش افتاد به عنوان «زلزله ۸ ریشتری» در زندگی شخصی اش یاد کرد.

کاربران فضای مجازی نوشته اند که اشاره نیوشا ضیغمی به ماجرای طلاقش است که سال گذشته رسانه ای شد.

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته این روزها رسانه ها نوشتند نیوشا ضیغمی و همسرش 12 سال است که با هم هستند و ثمره این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1397 به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق از نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که این بازیگر با انتشار مطلبی و بایگانی عکس های همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرده است.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه با مهر طلاق منتشر کرد. او در عرض چند ساعت استوری خود را حذف کرد و در مورد خبر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش جنجال به پا کرد.

00نیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

نیوشا ضیغمی نیز اخیرا با انتشار عکسی نشان داده است که تنها و مجرد است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ تنهایی منتشر کرد.

یازدهنیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

سخنان نیوشا ضیغمی مبنی بر عدم مهاجرت

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما سال گذشته در مصاحبه ای گفت: به دلیل تولد فرزندم نزدیک به دو سال است که کار نکرده ام اما در حال حاضر مشغول تصویربرداری سه پروژه سینمایی به طور هم زمان هستم.

نیوشا ضیغمی درباره فعالیت های اجتماعی خود گفت: حدود 4-5 سال پیش با انجمن کودکان کار آشنا شدم و این همکاری برای من فقط یک تیزر تبلیغاتی بود. اما پس از آن به یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی من تبدیل شد. به نظر من کودکان کار یکی از بزرگترین مشکلات جامعه کنونی ماست.

این هنرمند ادامه داد: وقتی بچه های کار را حتی با شرایط فرزند خودم مقایسه می کنم، می بینم که متاسفانه امکانات رشد، تحصیل، سلامت، بازی، تحصیل و خیلی چیزهای دیگر که حق طبیعی همه بچه هایی است که باید در چارچوب زندگی سالم گنجانده شود، ندارند. آنها از کودکی مجبور به کار هستند و متاسفانه تعداد آنها در حال افزایش است.

بازیگر فیلم شوریده افزود: برای امرار معاش آن ها کاری از دستم برنمی آید. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که صدایی برای این بچه ها باشم. حتی اگر بخواهیم اسمش را بگذاریم نمایش یا هر چیز دیگری، من وظیفه انسانی خود را چنین می دانم.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی نظر شخصی دارد و می تواند این موضوع را تحلیل کند اما به هر حال بازخوردهایی که از زمانی که سفیر انجمن کودکان کار شدم در جامعه دیدم بسیار خوب است. اکثر ما فقط فکر می کنیم که این بچه ها سر چهارراه گل می فروشند و یکی آنها را می گیرد و برایشان می آورد. واقعا اینطور نیست. بسیاری از این کودکان سرپرست خانواده هستند. در 6-7 سالگی باید کار کنند تا خرج خانه را بدهند. حقیقت این است که ما چیز زیادی نمی دانیم، اما شعار دادن بسیار آسان است.

نیوشا ضیغمی در پایان این گفتگو در پاسخ به مهاجرت مهناز افشار نیز گفت: اطلاعی از کارهای خانم افشار ندارم. اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده ام، اینجا مانده ام و اینجا خواهم ماند. با همه چیزهای عجیب و غریبی که هر روز درگیر آن هستیم، اینجا را ترجیح می دهم و دوست دارم. اینجا جوانی ام را گذاشتم و با تلاش به این مقام رسیده ام و ترجیح می دهم اینجا بمانم.

نیوشا ضیغمی

عکس های مدلینگ نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی عکس هایی با آرایش بسیار متفاوت منتشر می کند که تعجب عده ای را برانگیخته است. عده ای می پرسند که آیا این گریم های خاص مربوط به فیلم است و خیلی ها شک دارند که او وارد عرصه مدلینگ و تبلیغات شده است.

اما واقعیت این است که خانم نیوشا ضیغمی در کپشن صفحه نزدیک به دو میلیونی خود در اینستاگرام نوشته است: «بازیگر. کلینیک پوست، مو، لاغری و لیزر ایرانیان». آنها در واقع کسب و کار خود را در قالب این عکس ها تبلیغ می کنند. .

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی مهر طلاقش خشک نشده دوباره عاشق شد! + عکس

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/نیوشا-ضیغمی-دوباره-عاشق-شد/
  • https://baztabonline com/blog/نیوشا-ضیغمی-دوباره-عاشق-شد/#:~:text=طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان&text=او در عرض چند ساعت که تنها و مجرد است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا