اخبار روز سینما

جنجالسازی دوباره نیوشا ضیغمی! / محافظین غول پیکر خانم بازیگر رسانه ای شدند! + فیلم

نیوشا ضیغمی پس از طلاق در فضای مجلزی بسیار فعال شده است و همواره با انتشار فیلم و عکس از خود حواشی جدیدی ایجاد می کند. او به تازگی با انتشار فیلمی از خود در کنار بادیگاردهایش جنجالی جدید ایجاد کرده است.

نیوشا ضیغمی بازیگری است که اغلب با حواشی زیادی مواجه است. ناگفته نماند که بستر این حواشی را خود نیوشا ضیغمی به وجود آورده است. نیوشا ضیغمی به تازگی از همسرش جدا شده است. نیوشا ضیغمی در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است. در ادامه حواشی جدید نیوشا ضیغمی همراه با محافظان او را، می توانید ببینید:

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی که در سال 1389 و در سن 30 سالگی با آرش پولادخان یکی از تجار نقره کشورمان ازدواج کرد، یکی از نام های شناخته شده دنیای هنر است.

نیوشا ضیغمی و همسرش

خانم ضیغمی که ازدواجش با جنجال های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بود، در برنامه دورهمی از نحوه آشنایی اش گفت.

او در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره عشق و ازدواجش گفت:

در حین کار در یک فیلم با هم آشنا شدیم و بعد همسرم یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی شد که من در آن نقش آفرینی کردم که باعث شد بیشتر با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم.

مادری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز اردیبهشت ماه در سال 1397 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

ورود نیوشا ضیغمی به بازیگری و هنر

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلات خود را در رشته روانشناسی کودک به پایان رساند، اما به دلیل علاقه به بازیگری با شرکت در کلاس های رایگان بازیگری در کانون سینماگران جوان، فراگیری این هنر را آغاز کرد.

او پس از گذراندن دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان، در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری خود را با تیم مسعود جعفری جوزانی تجربه کرد.

اولین تجربه سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های «تردست» و «شوریده» بود که راه را برای قدم گذاشتن او به دنیای سینما هموار کرد، اما با بازی در فیلم «اخراجیها 1» به نامی شناخته شده در بین سینما دوستان تبدیل شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا