اخبار روز سینما

نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!

نیوشا ضیغمی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینما در دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی از جمله اخراج ها، موفقیت اجباری، پرتقال های خونی، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و … به ایفای نقش پرداخته است. نیوشا ضیغمی به جز بازیگری به مدلینگ هم می پردازد و هر از چند گاهی تصاویری از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است که سال گذشته خبر جدایی آنها منتشر شد و با وجود اینکه این بازیگر به طور رسمی و واضح نگفته بود که از هم جدا شده است، به طور غیرمستقیم چندین بار بر آن تاکید کرد. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان یک دختر به نام لنا دارند. آخرین اخبار در مورد نیوشا ضیغمی به خواندن ادامه دهید

نیوشا ضیغمی نیز در مراسم ختم داریوش مهرجویی حضور یافت. این بازیگر مثل همیشه با آرایش زیاد و مدل موی بسیار آراسته دیده شد. سبک این بازیگر در مراسم تشییع جنازه مورد انتقاد قرار گرفت.

عکسی از نیوشا ضیغمی و استایل شیک او در مراسم ختم داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر را در زیر مشاهده می کنید:

وحشت نیوشا ضیغمی از قتل داریوش مهرجویی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون نوشت پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش احساس خفگی می کند و مدام فکر می کند که فردی پشت سر اوست.

این بازیگر نوشت: از ترس تصور آن لحظاتی که برای آقای مهرجویی و همسرش گذشت، می ترسم چشمانم را ببندم.

-2147483648_-212260

تغییر چهره نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی عکسی از خود با چتری منتشر کرد. خانم دیغمی این را به درخواست هوادارانش نوشت!

البته به نظر می رسد نیوشا ضیغمی از این کار پشیمان شده باشد. این بازیگر نوشت: الان نمیدونم چیکار کنم!

نیوشا ضیغمی با انتشار عکس جدیدی از خود نوشت: از وسط چتری!

-2147483648_-212182

لباس عجیب نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از بازیگرانی است که همواره شایعات زیادی پیرامون او وجود داشته و به خصوص نحوه پوشش او همواره با واکنش هایی همراه بوده است.

اما آیا واقعا نیوشا ضیغمی یک بازیگر خوش پوش و شیک پوش است؟ سایت چی بپوشم تخصصی مد به این سوال پاسخ منفی داده است. این سایت نوشت: یادتان هست آن دورانی که جلیقه و سارافون مد شد و فروش «زیر سارافون» چندین برابر شد؟ نیوشا ضیغمی با یکی از قیافه های اخیرش ثابت کرد که همچنان به آن مدل استایل اختصاص دارد!

نیوشا ضیغمی سارافون بلند پشمی خود را با سارافون بلند آبی ترکیب کرد و جالب ترین نکته در این سبک ترکیب این دو تکه با ساق است. حالا چه چیزی این استایل پاییزی را کامل تر می کند؟ بله، یک جفت کفش تابستانی!

سبک دورترین بازیگران ایرانی.

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته این روزها رسانه ها نوشتند نیوشا ضیغمی و همسرش 12 سال است که با هم هستند و حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1376 به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی مطرح شده بود که این بازیگر با انتشار مطلبی و آرشیو عکس های همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرد.

نیوشا ضیغمی عکس شناسنامه مهر طلاق منتشر شد. او پس از چند ساعت استوری خود را حذف کرد و باعث ایجاد جنجال در مورد خبر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شد.

00نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!

نیوشا ضیغمی نیز اخیرا متن و تصویری منتشر کرده که نشان می دهد تنها و مجرد است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ سولداد منتشر کرد.

یازدهنیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی با گریم زیاد در مراسم ختم!نیوشا ضیغمی

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا