اخبار روز سینما

نیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شد

نیوشا ضیغمی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینمای دو دهه اخیر است که در فیلم های مختلفی چون اخراجی ها، موفقیت اجباری، پرتقال های خونی، دختر شاه پریون، گشت ارشاد و … به ایفای نقش پرداخته است. نیوشا ضیغمی به جز بازیگری به مدلینگ هم می پردازد و هر از چند گاهی تصاویری از مدلینگ خود منتشر می کند. نیوشا ضیغمی با فردی به نام آرش پولادخان ازدواج کرده است که سال گذشته خبر جدایی آنها منتشر شد و با وجود اینکه این بازیگر به طور رسمی و واضح نگفته بود که از هم جدا شده است، به طور غیرمستقیم چندین بار بر آن تاکید کرد. نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان یک دختر به نام لنا دارند. آخرین اخبار نیوشا ضیغمی را در ادامه بخوانید

نیوشا ضیغمی بازیگر زیبای کشورمان به تازگی در یکی از پست های اینستاگرام خود عکس هایی از خود منتشر کرده است که در آن او را در حال رانندگی با موتورسیکلت آبی می بینیم. نیوشا همیشه استایل های خاص و زیبایی را تهیه می کند.

او در اینجا یک استایل تک رنگ مشکی را انتخاب کرده است، یعنی استایلی که تمام عناصر آن مشکی است و کلاه تابوت زیبایی به رنگ موتورسیکلتش بر سر گذاشته است.

نیوشا ضیغمی بار دیگر به همه نشان داد که چقدر زیبا و جذاب است. همانطور که می دانید در ایران زنان از رانندگی با موتور سیکلت منع می شوند. به همین دلیل این عکس تا حدودی چالش برانگیز شد اما نیوشا به این چالش ها توجهی نکرد.

شما قطعا این مدل های موتور سیکلت نیوشا ضیغمی را ندیده اید

نیوشا ضیغمی دوباره عاشق شد

نیوشا ضیغمی که به تازگی در مصاحبه ای از طلاقش در سال گذشته صحبت کرده و گفته بود زلزله 8 ریشتری زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده است، حالا با تصاویری جدید ثابت می کند که دوباره عاشق شده است.

نیوشا ضیغمی دو استوری گذاشت که در اولی یک دسته گل بزرگ گران قیمت در دست داشت و با #عشق گذاشت.

در تصویر دوم، این بازیگر دسته گل زیبایی را منتشر کرده است که به همراه شکلک قلب و گل به او هدیه داده شده است.

گمانه زنی ها در بین طرفداران این بازیگر شروع شده و از این به بعد در این فکر هستند که این مرد خوش شانس کیست که دل این بازیگر را به دست آورده است.

1نیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شد

2نیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شد

زلزله 8 ریشتری در زندگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش از اتفاقات سختی که سال گذشته برایش افتاد به عنوان «زلزله ۸ ریشتری» در زندگی شخصی اش یاد کرد.

کاربران فضای مجازی نوشتند اشاره نیوشا ضیغمی به ماجرای طلاقش است که سال گذشته رسانه ای شد.

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته این روزها رسانه ها نوشتند نیوشا ضیغمی و همسرش 12 سال است که با هم هستند و حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1376 به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی مطرح شده بود که این بازیگر با انتشار مطلبی و آرشیو عکس های همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرد.

نیوشا ضیغمی عکس شناسنامه مهر طلاق منتشر شد. او پس از چند ساعت استوری خود را حذف کرد و باعث ایجاد جنجال در مورد خبر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شد.

00نیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شد

نیوشا ضیغمی نیز اخیرا متن و تصویری منتشر کرده که نشان می دهد تنها و مجرد است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ سولداد منتشر کرد.

یازدهنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شدنیوشا ضیغمی با این اثر ممنوعه خبرساز شد

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی چقدر بود؟

نیوشا ضیغمی گفت: همیشه از اینکه در مراسم عقد از سکه و مهریه صحبت می شد متنفر بودم.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما درباره میزان مهریه خود گفت: همیشه از صحبت در مورد سکه و مهریه در مجالس عقد متنفر بودم، معتقدم حیثیت یک زن خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود، به همین دلیل مسائل مالی هیچ وقت برایم مهم نبود. .

وی افزود: مهریه من بسم الله فقط یک سکه طلاست. آنها چیزهای عجیبی در مورد زندگی من می گویند. اما در واقع من و همسرم چیزهای زیادی را با هم ساختیم. زندگی با عشق؛ نسبت به مسائل دیگر ارزش بیشتری دارد. در نهایت هر دوی ما سعی می کنیم در آینده زندگی بهتری داشته باشیم.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی لباس کردی پوشیده بود

عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با استایل کردی را ببینید.

او این عکس را با هشتگ سنندج منتشر کرده که به نظر می رسد به این شهر کردنشین سفر کرده است.

نیوشا ضیغمی را در لباس کردی ببینید

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا