اخبار ورزشی

خلاصه‌ای از دوره ۲۵م مسابقات هندبال مردان جام باشگاه‌های آسیا/بازار انتقام هنوز داغ است!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان جام باشگاه های آسیا امروز شنبه 20 خرداد 1402 رسما به پایان می رسد، رقابت های باشگاهی قاره ای که به میزبانی ایران و استان اصفهان برگزار شد، از روز پنجشنبه 11 خرداد آغاز شد. او به هدف خود رسیده است و دیدارهای رده بندی و فینال در ساعت 15 و 17 در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار می شود.

در شرایطی که بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در نهایت پس از حدود 10 روز و 2 تا 30 مسابقه به پایان می‌رسد، سطح رقابت‌ها با حضور در دیدارهای پایانی جذاب‌تر و چشمگیرتر شد. روز گذشته تیم های نماینده عمان، نیروی زمینی شهید شمالی و سپاهان ایران به همراه الکویت کویت برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند که به ترتیب الکویت، سپاهان نماینده عمان و نزاجا شهید شاملی عناوین قبلی را به دست آوردند.

الریان قطر – الکاظمه کویت

بازی امروز تیم های هندبال الریان قطر و الکاظمه بحرین علاوه بر بحث رده بندی و تعیین رده های سوم و چهارم، بازی برای اعاده حیثیت نیز خواهد بود و می توان از آن به عنوان دیداری که نتیجه قبلی آن نیز یاد کرد. به ندرت می توان تکرار کرد الریان و الکاظمه در گروه اول با سپاهان همگروه بودند و توانستند با تفاضل گل بهتر با شش امتیاز به نیمه نهایی برسند اما این صعود به صلاح آنها نبود و از صعود به فینال بازماندند.

الریان که سرگروه اول را برعهده داشت به شکلی عجیب و مشکوک مغلوب الکاظمه شد تا به جای سپاهان ایران، الکاظمه بحرین به خاطر آن برد مهم به نیمه نهایی راه یابد. الریان در نیمه نهایی بازی جذاب و نزدیکی با النجمه داشت و آنها را به شکست رساند اما الکاظمه به هیچ وجه به عنوان مدعی ظاهر نشد و به راحتی تسلیم شکست مقابل الدیل قطر شد تا ثابت کند که آنها در این مرحله در بهترین حالت خود نبودند. به همین دلیل الریان امروز انتقام می گیرد تا حداقل با عنوان سومی اصفهان را به مقصد قطر ترک کند.

الدحیل قطر – النجمه بحرین

فینال جام باشگاه های هندبال آسیا 2023 ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود تا تیمی از الدحیل قطر و النجمه بحرین بالاتر از باشگاهی از قاره آسیا قرار بگیرند. در مرحله گروهی این دو تیم در گروه دوم به مصاف هم رفتند که در نهایت دو گروه از گروه مرگ به فینال راه یافتند. در دیداری که این دو تیم در مرحله گروهی با هم به میدان رفتند، تیم النجمه با یک بازگشت تماشایی موفق شد الدیل را شکست دهد و همین پیروزی باعث شد تا از گروه سخت خود خارج شوند.

نیمی از جهان و ایستگاه آخر AFC/بازار انتقام داغ است

الدحیل قطر و النجمه بحرین از بهترین تیم هایی هستند که برای کسب عنوان قهرمانی به ایران سفر کرده اند و تا اینجای کار واقعا به عنوان مدعی ظاهر شده اند. الدحیلیها می خواهد امروز نه تنها برای پیروزی و قهرمانی، بلکه برای انتقام از نجمه بازی کند و نجمه پس از یک عملکرد درخشان غیرمنتظره توانست با غلبه بر حریفان خود به دیدار فینال راه یابد و حالا تازه است. یک مرحله قهرمانی که آن هم دوبل در مقابل الدحیل خواهد بود. باید ببینیم کدام تیم ها خندان خواهند بود و کدام غمگین زمین را ترک خواهند کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا